Achizitie publica - Achizitionare cartuse toner si consumabile (piese)
Detaliu pentru invitatia numarul 328799
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328799/06.06.2012
Denumire contract: Achizitionare cartuse tonersi consumabile (piese)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL MEHEDINTICod fiscal: 4426654, Adresa: BD.CAROL I NR.14, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252311506, Fax: 0252314666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TRIBUNALUL MEHEDINTI, BD.CAROL I NR.14, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220099, telefon: +40 252311506, fax: +40 252314666, persoana de contact: NOREL POPESCU, Camera 2 Registratura , Parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TRIBUNALUL MEHEDINTI, BD.CAROL I NR.14, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220099, telefon: +40 252311506, fax: +40 252314666, persoana de contact: NOREL POPESCU,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (JUSTITIE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare cartuse tonersi consumabile (piese)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare cartuse tonersi consumabile (piese)475 buc. cartuse toner, cantitate corespunzatoare valorii minime estimate, pana la data de 31.12.2012570 buc. catuse toner, cantitate corespunzatoare valorii minime estimate, incluzand o posibila suplimentare de 20%, pana la data de 30.04.2013199buc.consumabile (piese si accesorii) cantitate corespunzatoare valorii minime estimate, pana la data de 31.12.2012239 buc.consumabile ( piese si accesorii) cantitate corespunzatoare valorii minime estimate , incluzand o posibila suplimentare de 20%, pana la data de 30.04.2013
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 459, 148 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare -4000 lei; 2.Modalitati de constituire : - scrisoarede garantie bancarasau- prin depunere la casieriaautoritatii contractante sau- prin ordin de plata in contul nr.RO 03TREZ 4615005XXX000087, deschis la Trezoreria Dr. Tr.SeverinIn cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici simijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), garantia de participare se va constitui in procent de 50% din cuantumul precizat(respectiv 2000 lei). In cazul asocierii intre un operator economic care se regaseste in categoria intreprinderilor mici si mijlocii si unul sau mai multi operatori economici care nu se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, precum si in cazul in care, urmare a asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor, rezulta un non-IMM, garantia de participare se va constitui in cuantumul integral precizat.Modulde constituire a garantiei pentru participare, cf art.86 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioareOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi considerate inacceptabile.Garantia de participare se restituie conform alin.1 si 2din art.88 din HG.925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare3 . Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor, perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertei4. Contestatorului caruia ia fost respinsa contestatia ca nefondata i se va restitui suma calculata conform art.287^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare5.Cuantumul garantiei de participare se va raporta la valoarea estimata ce nu cuprinde suplimentarile.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractuluifara TVAModalitati de constituire- conf art 90 din HG, 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare si HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G.nr. 34/2006- formular anexatIncadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica - formular anexat.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 -formular anexatIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006- Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante : Popescu Norel-presedinte, Dulcea ELisabeta-manager Economic- Certificat de participare cu oferta independenta cf Ordin ANRMAP 314/2010- formular anexat-Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident; pentru Romania este valabil certificatul fiscal eliberat de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local precum si certificatul fiscal emis de administratia financiara competenta). Certificatele fiscale vor evidentia ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie semnata si stampilata, conform cu originalul. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentele mai sus mentionate in original/copie legalizata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - in oricare din formele: original/copie legalizata/Copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si poate desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului ? in traducere certificate in limba romana. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentele mai sus mentionate in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului , pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -livrarea de produse similare din ultimii 3 ani- experienta similara, demonstrarea autenticitatii produselor ofertate demonstrarea respectarii calitatii produselor livrate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 15:27