Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare centrala termica si tot sistemul pentru incalzire centrala la Sc. cu cls. I-IV Prundu


Detaliu pentru invitatia numarul 238000
Autoritate contractanta
Comuna Prundu (Primaria Comunei Prundu)
Cod de identificare fiscala: 5123640
Adresa: comuna prundu , jud giurgiu, Prundu
Telefon: 0246245120
Fax: 0246245120
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitionare centrala termica si tot sistemul pentru incalzire centrala la Sc. cu cls. I-IV Prundu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitionare centrala termica pe combustibil solid, echipamente , retea de calorifere, proiectare si punere in functiune la Scoala cu clasele I-IV Prundu
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 18.12.2009 13:58)
Data publicarii: 18.12.2009 12:05
Data limita de depunere a ofertelor: 29.12.2009 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: sediul Primariei Prundusat Prundujudetul Giurgiu
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.12.2009 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Prundu, comuna Prundu, sat Prundu, judetul Giurgiu.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 168, 067.23 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- situatia personala a candidatului/ ofertantului- capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare)- situatia economico-financiara- capacitatea tehnica si/ sau profesionala
Gratuit, pe suport magnetic, de la sediul autoritatii contractante
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic
40
Descriere: Detaliile sunt prezentate in Fisa de Date a Achizitiei.
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer