Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare combustibil auto, motorina euro 5 si benzina fara plumb, sub foma de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 333997
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA 23 AUGUST - JUDETUL CONSTANTA
Numar invitatie: 333997/21.08.2012
Denumire contract: Achizitionare combustibil auto, motorina euro 5 si benzina fara plumb, sub foma de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA 23 AUGUST - JUDETUL CONSTANTACod fiscal: 4618153, Adresa: SOS.CONSTANTEI, 23 August, Telefon: +40 241733018, Fax: +40 241733018
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. George Calinescu nr. 50, 23 August, Romania, cod postal: 907005, telefon: +40 241733018, fax: +40 241733018, persoana de contact: DANUT TRUSCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei 23 August, str. George Calinescu nr. 50, 23 August, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare combustibil auto, motorina euro 5 si benzina fara plumb, sub foma de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare combustibil auto, motorina euro 5 si benzina fara plumb, sub foma de bonuri valorice
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 690 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 2533, 00 lei.Perioada de valabilitate :60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin: virament bancar/ instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;cu OP in contul autoritatii contractante RO18TREZ2335006XXX000032, deschis la Trezoreria Mangalia, cod fiscal 4618153, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadru procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantie de participare a ofertantului contestator, suma de 1266 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este stabilita la 5% din valoarea contractului, fara tva. Modalitatea de constituire: conf. Art.90 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din situatiile de plata contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se constituie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 6, din Sectiunea IV ? Formulare.Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular si de tert sustinator, daca este cazu.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederileart.181. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.7, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular si de tert sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 8, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular si de subcontractant, daca este cazul.Cerinta nr. 4 : Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 9 din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depunein original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.Cerinta nr. 5 Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederileart. 69^1 OUG 34/2006 conform Formular nr. 10, din Sectiunea IV - Formulare.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Mitrana Mugur Viorel ? primar, Trusca Danut ? viceprimar; Voicu Virginia ? jurist/ responsabil cu achizitiile publice, Moraru Alexandra ? presedinte comisie de evaluare, Balauca Jana -membru comisia de evaluare, Maria Daniela Silvia ? membru comisia de evaluare, Lazar Liliana - membru comisia de evaluare, Cobila Maria - membru comisia de evaluare, Consilieri locali: MarinJean, Jarcalete Gheorghe, Crivacu Ion, Medrega Marin, Raita Nicolae, Parvulescu Nicu, Ciuperca Gheorghe, Jiurcanas Iuri, Petrache Ion, Mola Ali Sinan, Cazan Vladimir, Alexe Ion, Tomescu Florea.Documentul se depunein original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Deasemenea acest document se va depune si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Persoane juridice/fizice*romane(prin persoana fizica se intelege persoana fizica autorizata)Cerinta nr. 1Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese); structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare; situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Certificatul constatator se va depune in original/ copie legalizata/copie conform cu originalul, eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste documente.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizicestraine : Cerinta nr. 1Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie saateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista cuprinzand numarul de statii de alimentare detinute de ofertant in judetul Constanta si in tara. Standarde de asigurare a calitatiiCertificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatuluiISO 9001:2008, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2012 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer