Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare combustibil auto pe baza de carduri


Detaliu pentru invitatia numarul 348737
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE POLITIE LOCALA SECTOR 3
Numar invitatie: 348737/17.06.2013
Denumire contract: Achizitionare combustibil auto pe baza de carduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE POLITIE LOCALA SECTOR 3Cod fiscal: 17168255, Adresa: Str. Lucretiu Patrascanu, Nr. 3, cladire C13, Sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 0213407015, Fax: +40 0213400751
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Lucretiu Patrascanu, Nr. 3, cladire C13, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030502, telefon: +40 0213407015, fax: +40 0213400751, persoana de contact: DANA SAVESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Lucretiu Patrascanu nr. 3, cladirea c13, Sector3, Bucuresti, etaj.2, camera 217
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate administrativa cu personalitate juridicacare isi exercita atributiile potrivit prevederilor Legii nr. 155/2010)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare combustibil auto pe baza de carduri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie80620 l benzina fara plumb si 11910 l motorina EN 590 pe baza de carduri, conform documentatiei de atribuire si caietului de sarcini.Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi incheiat pentru anul 2013:447725.81 lei( fara TVA)Valoarea estimata in cazul aplicarii prevederilor art. 6 alin.(3) din HG nr. 925/2006 este de 559983.87 lei.Optiuni: Val. maxima contract 2013:447725.81 lei, val. prelungire cf. HG 925/2006, art.6 pct.3-112258.06 lei
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 447, 725.81 - 559, 983.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participareva fi in cuantum de 8954.51 lei.Se constituie conf.art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin ordin de plata, acesta va depune in contul autoritatii contractante : RO51TREZ7035006XXX005606, Trezorerie Sector 3, CIF 17168255. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea de 50% a garantiei de participare. Autoritatea are dreptul de a retine garantia in situatiile: a)Isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;c)Ofertasa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;d)Ofertantul a contestat un act al autoritatii la CNSC, Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit. b dinO.U.G. nr. 34/2006- 4227.72 lei). Prevederile alin. (1)art. 278^1 OUG 34/2006 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la cerere. Garantia de participare se va depune in original pana la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Autoritatea va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Se solicita 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire este conform art. 90 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, tinandu-se cont de HG nr. 1045/2011.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: Declaratie privind eligibilitatea, declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. Ofertantul va prezenta formularul nr. 1 completat.Cerinta nr.2: a)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legalprin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. Ofertantul va prezenta Formularul nr. 2 completat.b) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: 1.1 Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat pentru obligatiile de plata scadente lunii anterioare celei in care se depun ofertele( conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulteroare). Acestea vor fi prezentate in original sau copie lizibila conform cu originalul.Cerinta nr. 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta o declaratie privind neicadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata, semnata si stampilata in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr. 3 Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractente, sunt: Adrian Bratu- Director General, Silviu Soroceanu - Director General Adjunct, Daniela Gitoi- Sef Serviciu Financiar-Contabilitate, Madalina Ileana Mirea- Sef Birou Juridic- Evidenta Contraventii, Dumitru Alexe - Sef Serviciu Tehnic -Administrativ, Zorila Liviu -Sef Serviciu Dispecerat, Dana-Mihaela Savescu - Expert Biroul Investitii Achizitii, Contracte, Traian Ragalie- Referent Serviciul Tehnic-Administrativ, , Constanta Ilie - Expert Biroul Investitii, Achizitii, ContracteCerinta nr. 4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura- completare, semnare, stampilare Formular nr. 4Cerinta nr. 5 -Certificat de participare cu oferta independenta, Conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010. Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta un Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat, semnat si stampilat in conformitat cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr. 5Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare-eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta /inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona, pe fiecare pagina, conform cu originalul, semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana. Certificatul constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului, prezentat in original sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina conform cu originalul, semnata si stampilata, care sa cuprinda: -date de identificare legale(denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
-obiectul de activitate;
-reprezentantii legali;Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere autorizata si legalizata.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale- din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire, din care sa reiasa cifra medie globala de afaceria ofertantului din ultimii 3 ani(2010-2012, calculata in lei si euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista contractelor de furnizare pe ultimii 3 ani, formular nr. 7, Declaratie privind gradul de acoperire la nivelul sectorului 3 , respectiv statii de alimentare situate pe raza sectorului 3 Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa atestepentru agentul economic implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 12:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.06.2013 17:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer