Achizitie publica - Achizitionare computere de birou, servere, software administrare, rack cu accesorii
Detaliu pentru invitatia numarul 356581
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356581/18.12.2013
Denumire contract: Achizitionare computere de birou, servere, software administrare, rack cu accesorii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)Cod fiscal: RO 4316422, Adresa: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021.336.03.60, Fax: 021.336.03.60
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sectorul 4 al Municipiului Bucuresti, Bdul George Cosbuc nr.6-16, sector 4, Bucuresti, Romania, Registratura, cod postal: 040532, telefon: +40 213360360, fax: +40 213360360, persoana de contact: CORMOS Adrian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sectorul 4 al Municipiului Bucuresti, Bdul George Cosbuc nr.6-16, sector 4, Biroul Achizitii Publice, etajul III, camera 44
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare computere de birou, servere, software administrare, rack cu accesorii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare de computere de birou (PC+monitor+tastatura+mouse), servere, software de administrare, rack cu accesorii. Livrarea, instalarea, configurarea, testarea, instruirea si punerea in functiune a echipamentelor furnizate.
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 578, 604 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 11.500 lei. b) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile). c) - Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa respectand prevederile art. 86, alin. (3 ) din HG 925/2006. Polita de asigurare trebuie sa prevada aceleasi situatii de retinere (integrala sau partiala) a garantiei de participare ca Formularul de scrisoare de garantie de participare. Scrisoarea de garantie bancara se va constitui in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus, conform formularului nr.15. d) Ofertantul va face mentiunea in documentul privind garantia de participare, ca se supune prevederilor art.2781 (1) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.e) Garantia de participare se poata constitui si in valuta ? pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta se va face la cursul BNR, din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile.Ofertantii tip I.M.M. beneficiaza de prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost modificata si completata ulterior; Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88 din HG 925/2006, modificata si completata ulterior.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului, fara TVA - formular nr. 16. Modul de constituire a garantiei de buna executie - in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006, modificata si completata ulterior. Ofertantii vor specifica in cadrul propunerii financiare pentru care varianta de retinere a garantiei de buna executie opteaza.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin. (3)din HG 925/2006, modificata si completata ulterior.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular 1;b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular 2;c) Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelor locale - in conformitate cu art. 181. lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor; Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriei de stat la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.d) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - art. 46 din OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul 3;e) Declaratie pe proprie raspundere ca Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire, in conformitate cu art. 69 dinO.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane cu functie de decizie care au legatura cu prezeta procedura: Popescu Victor Cristian Piedone - Primar, Daniel Baluta - Viceprimar, Costel Ene - Director economic, Maria Balan - Director juridic, Adrian Cormos - Director investitii si achizitii publice, Formular 4f) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Formular 5 Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul". Informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din Certificat trebuie sa rezulte ca, ofertantul are in domeniul de activitate codul CAEN corespunzator obiectului contractului.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane fizice sau juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data LIMITA depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, respectiv pentru anii 2010, 2011 si 2012, de cel putin 1.150.000 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual, leu/alta valuta, comunicat de BNR. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acestindicator (cumulul valorilor se compara cu cerinta minima).Completarea formularului nr. 6- Fisa cu informatii generale. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in modcumulativ, Pentru a nu restrictiona participarea la procedura de atribuire in cazulofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimulareainfiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in MonitorulOficial nr.681/ 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acestabeneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lisa cu principalele livrari de produse similare. Prezentarea unui contract/maxim 3 contracte similare efectuate in ultimii 3 ani raportati la data limita de depunere a ofertelor a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 575.000 lei fara TVA. Livrarile de produse se confirma prin: prezentarea unor certificate / documente (certificat constatator/recomandare/procesverbal de receptive/ copii dupa elemente relevante ale contractelor) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele de mai sus, iar cerinta minima privind proiectele de experienta similara se va considera indeplinita in mod cumulativ. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantii- Formularul 12., Resurse tehnice - o declaratie referitoare la echipamentele tehnice., Lista privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractuluiOfertantul trebuie sa demonstreze ca are la dispozitie resurse de personal calificat tehnic, care sa posede competente si experienta necesara pentru derularea in conditii optime a acestui proiect.1. Responsabil service-mentenanta (1 persoana)- minim 2 ani experienta in domeniul I.T. Se va prezenta un CV (in format Europass) in care se vor descrie responsabilitatile indeplinite si activitatile derulate in cadrul proiectelor ce ii sustin experienta profesionala.2. Responsabil instalare-configurare solutie software de monitorizare - minim 2 ani experienta in domeniul I.T. Se va prezenta un CV (in format Europass) in care se vor descrie responsabilitatile indeplinite si activitatile derulate in cadrul proiectelor ce ii sustin experienta profesionala. Certificatul SR EN ISO 9001/2008, sauechivalent, privind Sistemul de management al calitatii, emise de organismeindependente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.01.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2013 10:04