Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare condimente si sosuri 2011


Detaliu pentru invitatia numarul 284453
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Cod de identificare fiscala: 9742496
Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti
Telefon: 0248/222578
Fax: 0248/222578
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitionare condimente si sosuri 2011
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15871200-6 - Sosuri, amestecuri de condimente si de mirodenii (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitionare condimente si sosuri pentru unitatile subordonate DGASPC ARGES.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.03.2011 13:00
Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: DGASPC Arges, Pitesti, Calea Dragasani , Nr.8, Etaj I, Birou Secretariat, jud Arges
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGASPC Arges, Pitesti, Calea Dragasani, Nr.8, Etaj I, jud Arges
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 63, 586 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie de eligibilitate;Declaratie privindneincadrarea in Art. 181 din OUG 34/2006 ;Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. ( daca este cazul);Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;Certificat de participant la licitatie cu oferta independenta ;Certificat de atestare fiscala ; Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale ;Certificat constatator;ultimul bilant contabil-vizat de institutia autorizata ;declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani ;Informatii privind asigurarea cu echipamente de specialitate;Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate;Experienta similara ;Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii;Certificate privind respectarea standardelor de protectia mediului ;Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani ;
www.e-licitatie.rodin SEAP ( Documentatie si clarificari) cu acces nerestrictionat al operatorilor economici, incepand cu data publicariiGarantia de participare 1000 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer