Achizitie publica - Achizitionare conducte din material plastic si accesorii pentru conducte din material plastic
Detaliu pentru invitatia numarul 333704
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333704/16.08.2012
Denumire contract: Achizitionare conducte din material plastic si accesorii pentru conducte din material plastic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAQUAVAS SA VASLUICod fiscal: RO 17986823, Adresa: str Stefan Cel Mare 70, Vaslui, Telefon: 0235/311600, Fax: 0235/311600
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Stefan Cel Mare 70, Vaslui, Romania, cod postal: 730169, telefon: +40 235311600, fax: +40 235311600, persoana de contact: DUMITRU TIBULCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str Stefan Cel Mare 70, Vaslui, Romania, cod postal: 730169, telefon: +40 235311600, fax: +40 235311600, persoana de contact: DUMITRU TIBULCA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare conducte din material plastic si accesorii pentru conducte din material plastic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: S.C. AQUAVAS S.A. Vaslui, in calitate de operator regional, presteaza servicii de apa si de canalizare in Municipiul si judetul Vaslui si intretine aceste retele, de apa si de canalizare. Pentru efecturea lucrarilor de intretinere a retelelor este necesara achizitionarea de conducte din material plastic si de accesorii conducte din material plastic. Valoarea estimata a produselor achizitionate pe 2012, care fac obiectul prezentului contract este de 152000 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 44162500-8 - Conducte de apa potabila (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum de 1600 lei. Nu se accepta constituirea Garantiei de participare in alta moneda decat lei.Forma de constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formular 6).Valabilitatea acesteia este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, 60 de zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare se raporteaza la termenul limita de primire a ofertelor si nu la data depunerii ofertei sau deschiderii acesteia. Cont SC AQUAVAS SA VASLUI: IBAN RO60RNCB0259028452770001 deschis la BCR Vaslui.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.Forma de constituire: conform art. 90 alin. 1 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare (formular 1); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare (formular 2); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare (declaratie pe propria raspundere); Certificat de atestare fiscala; Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale; Certificat de participare cu oferta independenta (formular 3); Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 alin. 2 din Ordinul ANRMAP 509/2011.Comisia de evaluare oferte a autoritatii contractante are urmatoarea componenta: Tibulca Dumitru (Director economic) - presedinte comisie, Gartu Margareta (expert achizitii publice) - membru, Prisacariu Mihaela (jurist) - membru, Musat Catalin (inginer serviciu tehnic) - membru, Mustatea Remus Adrian (expert achizitii publice) - membru.Bugetul societatii este aprobat de Adunarea Generala a Actionarilor a SC AQUAVAS SA Vaslui, cu urmatoarea componenta: Tibulca Ioan, Cristea Traian, Vicol Mihai, Lazar Dumitru, Ionescu Petrica Cristian, care se depune la Consiliul judetean Vaslui. - Certificatul constatator emis de ONRC, prezentat in una din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (semnata si stampilata)Autoritatea contractanta va solicita, in etapa de evaluare oferte, ofertantului clasat pe primul loc, inante de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta cel mult doua recomandari din partea unor beneficiari cu care ofertantul a incheiat contracte similare. In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., Se va prezenta indeplinirea si finalizarea , in ultimii 3 ani a cel mult doua contracte avind ca obiect furnizarea de produse similare si care separat sau impreuna au avut valoarea de cel putin 150000 lei, curs de evaluare leu/valuta (pentru data contractului) , stabilit de BNR. Se va completa Formular nr.8 din Sectiunea -Formulare . In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Operatorii economici vor prezenta certificate emise de organisme acreditate care sa confirme certificarea Sistemului Calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001, sau echivalent . In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular., Ofertantul va completa Formularul nr.5 din sectiunea -Formulare, in situatia in care se subcontracteaza o parte din valoarea contractului. In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP atasata Invitatiei de participare sau de la sediul Autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.08.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 10:05