Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare conserve de fructe si legume


Detaliu pentru invitatia numarul 345925
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Numar invitatie: 345925/25.04.2013
Denumire contract: Achizitionare conserve de fructe si legume
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ArgesCod fiscal: 9742496, Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Telefon: 0248/222578, Fax: 0248/222578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, cod postal: 110347, telefon: +40 2482711131, fax: +40 248271220, persoana de contact: ioan preoteasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Dragasani, nr.8, Pitesti, etaj 1, camera 23.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare conserve de fructe si legume
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare conserve de fructe si legume la sediile unitatilor subordonate D.G.A.S.P.C. Arges, conform Anexei 1 la Caietul de Sarcini;Valoarea minima a intervalului ? 195458.74 ron (fara TVA), reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), pentru toate produsele cuprinse in cantitatea minima estimata, aferenta perioadei 01.05.2013 ? 31.12.2013;
- Valoarea maxima a intervalului ? 288029.15 ron (fara TVA), reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, respectiv pentru toate produsele cuprinse in cantitatea maxima estimata, aferenta perioadei derularii contractului pana la 30.04.2014.Valoarea estimata fara TVA: intre 195458.74 si 288029.15 RONOptiuni: - cu posib. prelung. ctr. si suplim. cantit. prod. cf. art 6 alin.3 din HG 925/2006 actualizata.
II.1.6) CPV: 15331400-1 - Legume in conserva si/sau la cutie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 195, 458.74 - 288, 029.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare 2.930 lei (raportata la valoarea minima estimata).- Perioada de valabilitate trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei , 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei .Modul de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara ? se completeaza Formularul nr.11, din sectiunea Formulare. Scrisoarea de garantie bancara se va depune in original.- Instrument de garantare emis de o societate de asigurari, in original, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei licitatii.- O.P in contul D.G.A.S.P.C. Arges deschis la Trezoreria Pitesti : RO43TREZ0465006XXX004386, cod fiscal 9742496, (vizat de unitatea bancara emitenta ) ? copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul , semnat de reprezentantul legal al operatorului economic.- Dovada constituirii garantiei de participare va fi introdusa in plicul cu documentele de inscriere la procedura, nesigilat , exterior plicului care contine oferta.- Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma, si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire , vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertei , in conformitate cu art.33, alin.3, lit.b din HG 925/2006, actualizata.- Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o anumita suma, in raport cu valoarea estimata a contractului , ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, in conformitate cu art.278¹ din OUG 34/2006.Data la care se face echivalenta leu/valuta: curs BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
- Se va constitui in cuantum de 8% din valoarea contractului fara TVA.- Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG. Nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)sau- prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi (fara TVA), pana la constituirea cuantumului garantiei.Contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la unitatea Trezoriei Statuluil a la dispozitia autoritatii contractante cu suma initiala in cuantum de 0.5% dinvaloarea contractului, fara TVA (in conformitate cu HG 1045/18.10.2011);
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - Se va completa Formularul nr.1 din Sectiunea Formulare , semnat de reprezentantul legal al ofertantului in original ;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Se va completa Formularul nr.2 din Sectiunea Formulare , semnat de reprezentantul legal al ofertantului-, in original;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare , semnat de reprezentantul legal al ofertantului - in original;
- Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?in conformitate cu ordinul 314/12.10.2010 al ANRMAP - Se va completa Formularul nr.4 din Sectiunea Formulare , semnat de reprezentantul legal semnat de reprezentantul legal al ofertantului - in original;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 - - Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: - Director General ? Adrian Macovei, Director General Adjunct Strategii, Programe, Proiecte ? Florian Pena, Director General Adjunct Protectia Copilului si Asistenta Sociala ? Olteanu Cornel, Sef Serv. Financiar Contabilitate si Buget ? Badea Adriana, Sef Birou Achizitii Publice si Contractare Servicii Sociale ? Ioan Preoteasa.- Se va completa Formularul nr.5 din Sectiunea Formulare , semnat de reprezentantul legal al ofertantului- in original;
- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Formular tip eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conf. cu originalul?;
- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale . Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Formular tip eliberat de Primaria locala - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conf. cu originalul?;Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu (conf.prevederilor art.9(1) din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP. - Persoanele juridice romane vor depune Certificat constatator , emis de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei - Se va depune documentul solicitat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.- Persoane juridice/fizice straine Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declaratie privind cifra globala medie de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiati;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, pentruprodusele solicitate, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., - Ofertantii au obligatia de a prezenta mostre pentru dovedirea capacitatiitehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza.- Ofertantii vor prezenta mostre pentru urmatoarele produse solicitate: - compot caise;
- gem asortat;
- dulceata;
- fasole verde pastai conservata;
- mazare fina conservata;
- pasta tomate;
- tocana legume;
- gogosari in otet;
- castraveti in otet;
- Mostrele vor fi prezentate obligatoriu in tipul de ambalaj in care urmeaza a fi livrate , marcat si sigilat, conform reglementarilor in vigoare.- Toate mostrele vor fi insotite de proces- verbal de predare primire.Ofertantul care nu va depune mostre pentru toate produsele solicitate va fi descalificat de la procedura de atribuire acontractului de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 16:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer