Achizitie publica - Achizitionare conserve legume
Detaliu pentru invitatia numarul 354821
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354821/17.10.2013
Denumire contract: Achizitionare conserve legume
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL TG.JIUCod fiscal: RO 24910259, Adresa: Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Telefon: +40 0253216290, Fax: +40 0253219438
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210185, telefon: +40 0253216290, fax: +40 0253219438, persoana de contact: FIERA DUVAC DANIEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210185, telefon: +40 0253216290, fax: +40 0253219438, persoana de contact: FIERA DUVAC DANIEL
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare conserve legume
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 7
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lot.1 Fasole verde in conserva minim 700 kg- maxim900 kg .Lot.2Mazare boabe in conserva minim 2450 kg -maxim 3150 kg.Lot.3Zarzavat pentru ciorba in conserva minim 1050 kg - maxim1350 kg.Lot.4Ghiveci de legume in bulion minim 2800 kg ? maxim3600 kg.Cantitati minime si maxime ce pot face obiectul unui singur contract subsecvent : Lot.1 Fasole verde in conserva minim 250 kg - maxim 450 kgLot.2Mazare boabe in conservaminim 875 kg - maxim 1575 kgLot.3Zarzavat pentru ciorba in conserva minim 375 kg - maxim 675 kgLot.4Ghiveci de legume in bulion minim 1000 kg - maxim 1800 kg
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 214 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot.1 Fasole verde in conserva - 52 lei, Lot.2Mazare boabe in conserva - 133 lei, Lot.3Zarzavat pentru ciorba in conserva - 59lei, Lot.4Ghiveci de legume in bulion- 158lei, Modul de constituire - conform prevederilor art. 86, alin 1 din HG 925/2006. Termen de valabilitate: cel putin egal cu perioada de valabilitate a ofertei.Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar contul este RO20TREZ3365005XXX001905, deschis la trezoreria Tg. Tg-Jiu. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Potrivit Legii 346/2004 ofertantii I.M.M.-uri pot beneficia de reducerea cu 50% din cuantumul garantiei de participare.Documentele referitoare la incadrarea operatorilor economici in categoria IMM se vor depune pana la data limita pentru depunerea ofertelor . Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Este in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006. Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar contul este RO20TREZ3365005XXX001905, deschis la trezoreria Tg. Jiu, CIF 4246378
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie de eligibilitate - completare formular anexa 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completare formular anexa 23. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - completare formular anexa 34. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006 - completare formular anexa 4 (persoanele cu functie de decizie din partea autoritatii contractante sunt: Ion Popescu - director, Habudeanu Constantin - director economico-administrativ, Florentin Caracaleanu - sef serviciu logistica, Fiera Duvac Daniel -agent achizitii , Anca Sarbu - responsabil viza CFP). Certificat constatator detaliat eliberat de Oficiul Registrului Comertului Se va prezenta certificat constatator detaliat emis de Oficiul Registrului Comertului, in care sa se regaseasca obiectul de activitate care sa corespunda contractului ce va fi atribuit iar informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale va cuprinde numarul de fax, adresa de corespondenta si cifrele de afaceri globale pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2013 12:28