Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare contoare de apa si conexiuni de prindere


Detaliu pentru invitatia numarul 350291
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. NOVA APASERV S.A. Botosani
Numar invitatie: 350291/11.07.2013
Denumire contract: Achizitionare contoare de apa si conexiuni de prindere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. NOVA APASERV S.A. BotosaniCod fiscal: RO26161230, Adresa: Bulevardul Mihai Eminescu nr. 34, Botosani, Telefon: +40 0374106800, Fax: +40 0374106803
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Octav Onicescu nr.3, Botosani, Botosani, Romania, cod postal: 710117, telefon: +40 331711807, fax: +40 331711807/+40 331711803, persoana de contact: Registratura, etaj 3
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. NOVA APASERV S.A. Botosani, str.Octav Onicescu nr.3, Sala de sedinte, etajul 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare contoare de apa si conexiuni de prindere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de contoare de apa rece, clasa de precizie B, cu mecanism uscat, pozitie de montaj orizontala(H) si conexiuni de prindere. Produsele sunt folosite in activitatea de mentenanta a bransamentelor utilizatorilor, exploatate de S.C. NOVA APASERV S.A. Botosani.
II.1.6) CPV: 38421100-3 - Contoare de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 323, 660 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 6400LEI.Valabilitate: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Se vaconstitui conform prevederilor art. 86 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si Formular19din Sectiunea Formulare : -prin virament bancar in contul autoritatii contractante(RO79RNCB0041113050010001), C.U.I. RO26161230, -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari: a)conditionat / b)neconditionat.- prin depunerea la casieria unitatiia sumei de bani in numerar pina la data si ora deschiderii ofertelor.Restituire: conformart. 88 din HG 925/2006;Retinere: conform art. 87 din HG 925/2006, si art. 278^1din OUG 34/2006 .In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre AC a masurilor de remediere necesare, se va retinedin garantia de participare suma de3236, 60leicalculata in conf cu prev art.278^1 din OUG 34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si se va prezenta in original. Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta ca documente insotitoare ale ofertei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita corespunzator.Pentru valori exprimate in alta moneda, se va considera cursul de schimb comunicat de BCE la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea contractului, fara TVA.Mod de constituire: Conformart.90 din HG 925/2006In cazul asocierii, garantia de buna executie va fi constituita in numele asocierii si se va mentiona ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.-Perioada de constituire: in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului.- Perioada de valabilitate : cel putin egala cu durata contractului.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Operatorii economici ? persoane juridice straine ? pot beneficia de reducerea nivelului minim al garantiei solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Atentie: Ofertantii trebuie sa furnizeze informatiile cerute folosind Formularele si Modelele din Documentatia de atribuire si sa ataseze documente relevante.Formularele vor fi semnate de catre reprezentantul legal asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial unde este inregistrat, sau pentru ofertanti persoane juridice straine, in documente care dovedesc forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are resedinta, sau de catre o persoana imputernicita de aceasta. In acest caz se va atasa imputernicirea (Formular 17-Sectiunea Formulare).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg. Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii acordului cadru de furnizare, care se vor prezenta in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original. Autoritatea contractanta poate solicita pe parcursul evaluarii prezentarea documentelor originale pentru confruntare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care exista discrepante intre versiuni, traducerea in limba romana va prevala.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Completarea anexei se va face astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante.Atunci cand ofertantul uzeaza de dreptul susmentionat, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/subcontractarii cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr. 509/14.09.2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentru reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr. 1: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular 1 din SectiuneaFormulare )Cazier judiciar al operatorului economic (in statele unde este aplicabil), valabil la data limita de depunere a ofertelor;Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier), ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr. 2: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal ( Formular 2 dinSectiunea Formulare)Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Tertii sustinatori (daca exista) vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2? din Sectiunea Formulare.Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor , eliberat de organele competente din cadrul Ministerului Finantelor Publice; original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul ? ord. 509/2011;Pentru datoriile esalonate, ofertantii vor prezenta obligatoriu conventiile de esalonare insotite de documente (OP) care atesta plata ratelor pana la data depunerii ofertelor;Certificat privind plata contributiilor de asigurari sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si contributiile de asigurari sociale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ;Certificat de plata a taxelor si impozitelor locale - din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celeiin care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor , eliberat de organele administratiei publice locale - original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul ? ord. 509/2011;In situatia in care operatorul economic se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus din procedura, oferta fiind respinsa.In situatia in care tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus din procedura, oferta fiind respinsa.Cerinta nr.3: Declaratii privind calitatea de participant la procedura . Ofertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire : Ofertantul (operator economic, lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formular 3din Sectiunea Formulare.Cerinta nr.4: Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire : Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta (Formular 4 din Sectiunea Formulare). Nerespectarea cerintei, neprezentarea formularelor, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica;Cerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691. Ofertantul / ofertantul asociat / subcontractantul / tertul sustinator trebuie sa nu fie intr-o situatie de conflict si/sau concurenta neloiala.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completaresemnare si prezentareFormular5 din SectiuneaFormulare). In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul susmentionat. De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta. Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: - Gabriel Cirlan- Neculai Gheorghinca ? Ady Petrusca ?Cristina Ioana Panait ? Marcela Daniela Jitarasu ? Eugen Frandes- Manuel Popescu - Marilena Liliana Amos - Liliana Ilincaru ? Maria Sauciuc - Rodica Mihaiela Rotariu - Consuela Anca Paslaru - Dan Constantin Deleanu ? Grigore Bozi ? Constantin Grigoroscuta ? Cristina Elena Anton ? Gheorghe Epuras.Comisia de evaluare: Liliana Ilincaru; Maria Sauciuc; Rodica Mihaiela Rotariu; Consuela Anca Paslaru; Manuel PopescuPresedinte de rezerva : Anamaria FinascuMembru de rezerva ? Smaranda Catalina Salgau-AniteiSocietatile pe actiuni vor depune Extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificat de administratorul societatii.Lista persoanelor de mai sus nu reprezinta singurul caz de conflict de interes, ofertantul fiind raspunzator de completarea Formularului 5 si acuratetea informatiilor prezentate. In situatia in care ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Cerinta nr. 1 : Persoane juridice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire : Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertei.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane fizice : Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa prezinte documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentele care dovedesc forma de inregistrare, precum si documentele care atesta obiectele de activitate, in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globala in domeniul obiectului contractului in ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 300.000 lei.Modalitatea de indeplinire: Se va completa ? Formular 6 ? Informatii generale din Documentatia de atribuire ? Sectiunea Formulare.Se vor prezenta bilanturile contabile pe anii financiari 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate de catre organele competente sau documente echivalente.Valorile vor fi exprimate in lei, iar pentru valori exprimate in alte monede se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de Banca Centrala Europeana(www.ecb.int) pentru anii respectivi.Anul 2010:1 euro = 4.2099 RON;Anul 2011:1 euro = 4.2379 RON;Anul 2012:1 euro = 4.4560 RON;In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular7, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr. 1, 2? si 5.Pentru sustinerea nivelului minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul este o asociere formata exclusiv din operatori economici incadrati incategoria IMM-urilor, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna, aceasta asociere beneficiaza de reducere a mediei cifrei de afaceri, respectiv 50% din valoarea solicitata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 : Marcaj CE sau Agrement tehnic+Aviz tehnic din partea Comisiei de Agrement tehnic in Constructii din Romania sau echivalent, valabil la data limita de depunere aofertelor.Modalitate de indeplinire: Ofertantul trebuie sa prezinte pentru fiecare produs documente care sa dovedeasca faptul ca produsul are fie marcaj CE, fie Agrement tehnic+ Aviz tehnic, din partea Comisiei de Agrement tehnic in Constructii din Romania sau echivalent, valabilla data limita de depunere aofertelor., Cerinta 2: Certificat de aprobare de model B.R.M.L./C.E.E./M.I.D.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta pentru fiecare produs Certificat de aprobare de model B.R.M.L. / C.E.E./M.I.D., Cerinta 3: Autorizatia BRML a laboratorului de metrologie careverifica contoareleModalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta pentru fiecare produs Autorizatia B.R.M.L. a laboratorului de metrologie careverifica contoarele., Cerinta 4: Aviz sanitar sau Declaratia de la producator ca produsele pot fi utilizate in retelele de apa potabila.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta aviz sanitar sau declaratia de la producator din care sa reiasa ca produsele pot fi utilizate in retelele de apa potabila., Cerinta 5: Documente care sa dovedeasca faptul ca furnizorul detine un stand de verificare a contoarelor de apa rece, omologat B.R.M.L., sau de un alt organism similar UE, sau un contract de service cu o societate ce detine un stand de verificare omologat B.R.M.L. sau de un alt organism abilitat UE.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta Documente care sa dovedeasca faptul ca furnizorul detine un stand de verificare a contoarelor de apa rece, omologat B.R.M.L., sau de un alt organism similar UE, sau un contract de service cu o societate ce detine un stand de verificare omologat B.R.M.L. sau de un alt organism abilitat UE., Cerinta 6: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, a livrat produse similare in valoare cumulata de cel putin 150.000 lei.Modalitatea de indeplinire: Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind Lista principalelorlivrari prestate in ultimii 3 ani - Formular 8 din Sectiunea ? Formulare.Completarea, semnarea si prezentarea formularului Experienta similara- Formular 9 din Sectiunea- Formulare)Prezentarea documentelor care sa confirme livrarea produselor similare: - Certificate/recomandari/copii ale paginilor relevante din contractele de furnizare/procese verbale de receptie/documente constatatoare, prin care ofertantul sa confirme ca in ultimii 3 ani impliniti la data limita de depunere a ofertei a livrat produse in valoare de cel pu?in 150.000LEI.Valorile vor fi exprimate in lei, iar pentru valori exprimate in alte monede se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi.Anul 2010:1 euro = 4.2099 RON;Anul 2011:1 euro = 4.2379 RON;Anul 2012:1 euro = 4.4560 RON;Pentru anul 2013 se va lua in calcul rata de schimb comunicata de BCE la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Pentru valorile exprimate in alte monede decat EURO, se va folosi pentru conversie, rata medie anuala de schimb comunicata de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, ori de cate ori este nevoie pe perioada dederulare a acordului cadru .Pentru sustinerea experientei similare, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii acordului cadru, persoana sustinatoare se obliga sa se implice direct pentrufinalizarea acordului cadru. Se va completa - Formular 10 Angajament privind sustinerea tehnicaa ofertantului din Sectiunea ? Formulare.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr. 1, 2? si 5., Cerinta 7: Mostre pentru fiecare produs ofertat.Mostrele trebuie sa dovedeasca specificatiile tehnice pentru care descrierile si prezentarile grafice din fisa tehnica nu sunt suficiente , cum ar fi: marcajele si calitatea acestora, detaliile modului de sigilare, usurinta citirii indexului si a celorlalte inscriptionari, etc.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta mostre pentru fiecare produs ofertat. Mostrele trebuie sa dovedeasca specificatiile tehnice pentru care descrierile si prezentarile grafice din fisa tehnica nu sunt suficiente, cum ar fi: marcajele si calitatea acestora, detaliile modului de sigilare, usurinta citirii indexului si a celorlalte inscriptionari, etcPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2013 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer