Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare de produse noi, de tipurile si in cantitatile prevazute in Caietul de sarcini, necesare DGFP Arges si Activitatii de trezorerie Arges.


Detaliu pentru invitatia numarul 332588
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE ARGES
Numar invitatie: 332588/27.07.2012
Denumire contract: Achizitionare deproduse noi, detipurile siin cantitatile prevazute in Caietul desarcini, necesareDGFP Arges si Activitatii de trezorerie Arges.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE ARGESCod fiscal: 4229610, Adresa: Ddul REPUBLICII NR 118, Pitesti, Telefon: +40 758062387, Fax: +40 248216437
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ddul REPUBLICII NR 118, Pitesti, Romania, cod postal: 110050, telefon: +40 758062387, fax: +40 248216437, persoana de contact: MARIA ALINA CITULETE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala a Finantelor Publice Arges - Bd. Republicii nr. 118, PITESTI, Jud. Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de administratie publica generala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare deproduse noi, detipurile siin cantitatile prevazute in Caietul desarcini, necesareDGFP Arges si Activitatii de trezorerie Arges.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze cartuse de tonernecesare desfasurarii activitatii in cadrul D.G. F. P. Arges si Activitatii de trezorerie Arges.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 27, 420 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie de participare411 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul: contul RO75TREZ0465067XXX004543 deschis la Trezoreria Pitesti.Neprezentarea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Restituirea garantiei de participare se face conform prevederilor legale in vigoare.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toate documentele intocmite/emise de ofertanti in vederea participarii la aceasta licitatie vor fi prezentate in original. Documentele emise de alte institutii vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Neprezentarea unui singur document din cele solicitate la acest subcapitol duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, in baza art. 36 ? (1) litera b) din HG 925/20061.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea Formular 12 A (original)incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .2.Declaratie pe propria raspundere care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181(Formular 12 B). (original) Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de alexcludede la procedura pentru atribuirea contractului, in conformitate cu prevederile art.181 din O.U.G.34/20063.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si bugetul local3.1. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. 2. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat al statului, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006CompletareFormular 12 H. Acest formular va fi prezentat de fiecare ofertant, membru al asocierii, subcontractant sau tert sustinator, dupa caz.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Cojocaru Petre ? Director Executiv al D.G.F.P. ArgesPuiu Cristian ? Sef serviciu AdministrativCitulete Alina ? responsabil achizitii publicePopa Liliana ? serviciul contabilitate5.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la proceduraFormular 12 C.(original)6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular 12 I original conform Ordin ANRMAP 314/2010 Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul », din care sa rezulte : adresa actuala si obiectul de activitate al societatii,
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale? din care sa rezulte media cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani, si care sa fie cel putin egala cu de doua ori valoarea estimata a contractului, (model 2) ? originalCursul mediu anual pt. Euro(BNR): -2009=4, 2373 lei/euro-2010=4, 2099 lei/euro-2011=4.2379 lei/euro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari de produse efectuate inultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantii Certificat SR EN ISO 9001-2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De la sediul D.G.F.P. Arges compartimentul achizitii publice, etaj 3, corp B, camera 2 sau dim\n SEAP de la adresa WWW.elicitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2012 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer