Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare de servicii de estimare / evaluare bunuri mobile si imobile sechestrate de executorii fiscali din cadrul D.G.F.P. Arges in scopul valorificarii prin procedurile de executare silita, pentru achitarea obligatiilor fiscale ale agentilor econom


Detaliu pentru invitatia numarul 342376
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE ARGES
Numar invitatie: 342376/05.02.2013
Denumire contract: Achizitionare deservicii de estimare / evaluare bunuri mobile si imobile sechestrate de executorii fiscali din cadrul D.G.F.P. Arges in scopul valorificarii prin procedurile de executare silita, pentru achitarea obligatiilor fiscale ale agentilor economici catre bugetul de stat.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE ARGESCod fiscal: 4229610, Adresa: Ddul REPUBLICII NR 118, Pitesti, Telefon: +40 758062387, Fax: +40 248216437
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ddul REPUBLICII NR 118, Pitesti, Romania, cod postal: 110050, telefon: +40 758062387, fax: +40 248216437, persoana de contact: MARIA ALINA CITULETE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Pitesti, b-dul Republicii, nr. 118, Sediul Directiei Generale a Finantelor Publice Arges, Mezanin 1, Corp B, Sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de administratie publica generala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare deservicii de estimare / evaluare bunuri mobile si imobile sechestrate de executorii fiscali din cadrul D.G.F.P. Arges in scopul valorificarii prin procedurile de executare silita, pentru achitarea obligatiilor fiscale ale agentilor economici catre bugetul de stat.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze servicii de estimare/ evaluare bunuri mobile si imobile sechestrate de executorii fiscali din cadrul D.G.F.P. Arges in scopul valorificarii prin procedurile de executare silita, pentru achitarea obligatiilor fiscale ale agentilor economici catre bugetul de stat.
II.1.6) CPV: 71324000-5 - Servicii de estimare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 029 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.651 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul: contul ROTREZ0465005XXX000162 deschis la Trezoreria Pitesti.Neprezentarea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Restituirea garantiei de participare se face conform prevederilor legale in vigoare.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toate documentele intocmite/emise de ofertanti in vederea participarii la aceasta licitatie vor fi prezentate in original. Documentele emise de alte institutii vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Neprezentarea unui singur document din cele solicitate la acest subcapitol duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, in baza art. 36 ? (1) litera b) din HG 925/20061.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Formular 12 A)(original)Justificare : Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .2. Declaratie pe propria raspundere care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181(Formular 12 B). (original)Justificare : Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor catre stat, inclusiv cele locale care sa ateste ca societatea nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara prezentarii ofertei.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. (formular 12 H original)-Justificare Acest formular va fi prezentat de fiecare ofertant, membru al asocierii, subcontractant sau tert sustinator, dupa caz.din care sa rezulte ca nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : COJOCARU PETRE ? Director Executiv al D.G.F.P. Arges, Turlea Marin-Director Executiv adj.AMAVS, Puiu Cristian ? Sef serviciu Administrativ , Varuicu Nicoleta ?sef serviciu contabilitate, Craiu Musat- sef serviciu Executare silita, Croitoru Mariana-sef serviciu Juridic, Popescu Maria-consilier superior, Buican Mariana-consilier superior, Citulete Alina Maria- expert principal5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?Anexa 1 la Ordinul ANRMAP nr.314 din 12.10.2010 (original)Justificare : In vederea asigurarii unei competitii reale in domeniul achizitiilor publice, precum si pentru prevenirea si combaterea participarii la licitatii publice cu oferte trucate fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta6.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. (Formular12 C.) (original)Justificare : Declaratia atesta ca societatea ofertanta participa in nume propriu, ca asociat in cadrul asociatiei sau ca subcontractant. De asemenea certificatul atesta faptul ca societatea ofertanta nu este membru al nici unui grup sau retele de operatori economici si autorizeaza orice institutie, societate comerciala, banca, alte persoane juridice sa furnizeze informatii cu privire la orice aspect tehnic si financiar in legatura cu activitatea sa. 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte : adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Justificare : Din certificat rezulta adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului , se verifica daca in obiectul de activitatese regaseste si activitatea care face obiectul achizitiei publice.2. Legitimatia de membru UNEAR valabila pe anul 2013 si parafa in cazul membrilor titulari si acreditati, Autorizatia de membru UNEAR valabila pe anul 2013 in cazul membrilor corporativi, original sau copie legalizata notarial/copie cu mentiunea "conform cu originalul".Justificare : Potrivit art. 10 alin (1) din H.G.R.353 din 18 aprilie 2012 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Uniunii Nationale a Evaluatorilor Autorizati din Romania publicata in Monitorul Oficialnr. 279 din 26 aprilie 2012: ?Calitatea de membru al Uniunii se probeaza cu: legitimatia de membru si parafa in cazul membrilor titulari si acreditati, autorizatia in cazul membrilor corporativi, .........?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale? din care sa rezulte media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani in valoare de cel putin 220.058 lei(Anexa 11 ) ? originalCursul mediu anual pt. Euro(BNR): -2010=4, 2379 lei/euro-2011=4, 2099 lei/euro-2012=4.4895 lei/euroPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.2Declaratie privind dotarea ofertantului cuechipamentele tehnice, mijloace de transport (Anexa nr. 13) originalJustificare Formularul atesta daca ofertantulare capacitatea tehnica de executare a contractului supus procedurii aplicate pentruachizitia publica ., Cerinta nr. 1Lista cu principaleleservicii, prestate in ultimii 3 ani calculati pana la data depunerii ofertelor.(Anexa15 )original. Ofertantul va prezenta documente care atestaexperientasa in domeniul supus procedurii aplicate pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Justificare Formularul atesta experienta ofertantului in domeniul supus procedurii aplicate pentru atribuirea contractului de achiztie publica ., Cerinta nr. 3Informatii privind asociatii (Anexa 44) originalJustificareSe solicita acord de asociere care va fi legalizat in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, fiind anexa la contract., Cerinta nr. 4Declaratie privind privind subcontractantiiSe solicita, dupa caz, informatiile despre subcontractantii si specializarea acestora. (Formular 12G) original- Se solicita o declaratie privind posibilitatea incheierii unui contract de colaborare cu un specialist in lucrari cadastrale a imobilelor si a dezmembramintelor lor, pentru cazul in care activele nu se vor putea valorifica ca un intreg si este necesara impartirea in module care sa poata functiona de sine statator si care in felul acesta, vor putea fi valorificate separatLa semnarea contractului de prestare, asociatii vor prezenta contract/ acord de asocierePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
91
Descriere: Componenta financiara
Durata de prestare propusa pentru un raport de evaluare, pentru oricare din grupele si numarul de bunuri indicate la factorul de evaluare pretul ofertei
9
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.02.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2013 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer