Achizitie publica - Achizitionare de active necorporale pentru obiectivul de investitii : ?CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA? din comuna Tarcau, judetul Neamt.
Detaliu pentru invitatia numarul 320644
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320644/22.02.2012
Denumire contract: Achizitionare de active necorporale pentru obiectivul de investitii : ?CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA? din comuna Tarcau, judetul Neamt.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TARCAUCod fiscal: 2614430, Adresa: COMUNA TARCAU, JUDETUL NEAMT, Tarcau, Telefon: 0233240066, 0233240951, Fax: 0233206253
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA TARCAU, JUDETUL NEAMT, Tarcau, Romania, cod postal: 617445, telefon: +40 233240066/ +40 233240951, fax: +40 233206253, persoana de contact: Primaria comunei Tarcau, judetul Neamt.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare de active necorporale pentru obiectivul de investitii : ?CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA? din comuna Tarcau, judetul Neamt.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopulcontractului il constituieachizitionarea de servicii de realizare concept grafic si furnizare materiale promotionale, servicii fotografice, precum si proiectare web, in vederea dezvoltarii si marketinguluiserviciilor turistice in cadrul centrului de informare turistica ce va fi infiintat in comuna Tarcau, judetul Neamt. Obiectivul principal il constituie realizarea conceptului si designului materialelor publicitare precum si a elementelor de marketing descrise in prezenta documentatie de atribuire, si realizarea acestora cu titlu de mostre, matrite sau tiparire intr-o prima editie linitata la parametri ridicati de calitate pentru exemplificarea si concretizarea conceptelor achizitionate.
II.1.6) CPV: 79822500-7 - Servicii de proiectare grafica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 145 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in valoare de 1540, 00 lei defalcat pe loturi dupa cum urmeaza: -lotul 1:270, 00 lei -lotul 2:910, 00 lei -lotul 3:210, 00 lei -lotul 4:150, 00 leiOfertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, pot constitui garantia de participare si de buna executie in proportie de 50 % din cuantumul precizat mai sus, in conditiile in care prezinta documentele doveditoare potrivit Legii nr.346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare poate fi constituita prin: 1. Ordin de plata, virament in contulRO88 TREZ 4945 006X XX00 0050 deschis la TREZORERIA BICAZ, JUDETUL NEAMT, cod fiscal 2614430.2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Documenteletrebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: 1) sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;2) sa fie emisa pentru operatorul economic ( ofertant sau asociati ) care a depus oferta;3) sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;4) sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; 5) sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si semnatura autorizata;Atentie : Operatorii economici care vor constitui garantia de participare prin virament bancar trebuie sa efectueze plata astfel incat sumele sa se regaseasca in contul autoritatii contractante pana la data si ora deschiderii ofertelor.Autoritatea contractanta va retine garantia de participare in cazul ofertantului carese vaafla in situatia prevazuta in Art. 2781 alin. (1)din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract incheiat pentru fiecare lot in parte.Garantia de buna executie va fi constituita prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale in cuantum de 5% din valoarea facturii fara TVA. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti unde va depune o suma initiala in valoare de minim 0, 5% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii Completarea si prezentarea Formularului nr. 1.?Declaratie privind eligibilitatea?In conformitate cuArt. 180 din OUG 34/2006 cu toate completarile ulterioare : - Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Identificarea oricarui neajuns dintre cele definite mai sus, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Atentie! Neindeplinirea oricarei conditii stabilite mai sus atrage considerarea ofertei ca inacceptabila si excluderea ofertantului de la procedura de atribuire!In cazul unei asocieri Formularul se va completa de catre fiecare dintre asociati.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din ordonanta 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 2. - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?.2. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat.3. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local.Certificatele se vor prezenta in original sau in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul? si vor reflecta situatiile obligatiilor de plata si din care trebuiesa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Cerinta nr 3Informatii despre ofertant privind concurentaCerinta minima obligatorie pentru ofertantul principal / asociatiCerinte minime obligatorii: Prezentarea de catre fiecare ofertant/asociat/ societatea mixta/consortiu a declaratiei ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Declaratie privind incadrarea la regulile de concurenta completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare;
-Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta prevazute la Art. 2 si in Anexa Ordinului nr. 314 din 12 Octombrie 2010, emis de catre Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006. Persoanele implicate in procesul de evaluare a ofertelor, atribuire a contractului sau cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Gaina Iulian, Nistor Mircea Valeriu, Juncu Gheorghe, Baciu Mioara, Ailincai Dumitra, Munteanu Elena.Completarea formularului: Formularul nr. 4 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din ordonanta.Cerinta nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul nr. 5 din Sectiunea FormulareIn cazul asocierii sau subcontractarii, fiecare dintre asociati sau subcontractanti trebuie sa completeze acest formular.AUTORTATEA CONTRACTANTA MENTIONEAZA CA NU ESTE PERMISA COMPLETAREA ULTERIOARA A DOCUMENTELOR PRIN CARE SE CONFIRMA INDEPLINIREA CRITERIILOR DE CALIFICARE SI/SAU SELECTIE DECAT IN SITUATIA PREVAZUTA LA ART. 11 ALIN (5) DIN H.G. 925/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, emis cu max. 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor din care sa reiasa faptul ca ofertantul si asociatii/subcontractantii sai are/au autorizate activitatile necesare indeplinirii obiectului contractului, corespunzatoare lotului/loturilor pentru care depune oferta.La solicitarea Autoritatii Contractante, Ofertantul va fi in masura sa prezinte certificatul constatator in original.Cerinta cu privire la existenta codurilor CAEN corespunzatoare serviciilor ce urmeaza a fi prestate poate fi indeplinita prin cumul in cadrul unei asocieri sau a unei subcontractari.In acest caz se prezinta documentele relevante de catre partile implicate in contract.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straineModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalDocumentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 - Informatii privind experienta similara. Se vor considera contracte similare atat cele realizate pentru beneficiari publici cat si pentru beneficiari privati.Dovada se face prinprezentarea unor parti relevante de pe Contractul de prestari servicii ? copie.Parti relevante constituie pagina cu obiectul contractului si ultima pagina, sau procese verbale de receptie/predare-primire a serviciilor, semnate si stampilate de partile implicate in acel contract., Cerinta 2 - Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare indeplinirii contractului.cerintele minime pentru fiecare lot in parte fiind urmatoarele: Lot 1. Computer, imprimanta laser color, camera video profesionala, unitate inscriptionare CD/DVD, software specializat editare imagini. Lot 2.Computer, echipamente si tehnologie pentru print digital (indoor si outdoor), masina de brosat, masina de taiat, masina de biguit, software specializat pentru editare imagini sitehnoredactare. Lot 3. Camera foto digitala profesionala minimum 12 megapixeli, sisteme de stocare a imaginilor pe suport hard disk si flash drive, imprimanta photo, software specializatpentru editare imagini, autoturism pentru deplasare in teren la locatiile indicate de beneficiar pe raza comunelor Tarcau, Hangu si Ceahlau jud. Neamt Lot 4. Computer si software specializat programare web., Cerinta 3 - Informatii privind persoanele responsabile cu indeplinrea contractului.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: -Cerintele minime privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului sunt: Lot1- Team leader- Specialist in design publicitar (designer)- Operator Pc/mediaLot2- Team leader- Specialist in design publicitar (designer)- Operator Pc/media- Operator/tehniciantipar digital- Tehnoredactor- Muncitor legator, biguitor.Lot3- Team leader- Operator fotoLot4- Team leader- Web designer
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie si livrare
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de executie si livrare? ? maxim 20 puncte ?, se acorda astfel : a) pentru termenul cel mai scurt exprimat in zile calendaristice, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ( 20 puncte ).b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. A), punctajul se acorda astfel : P = (termenminim / termen n ) xpunctajul maxim alocat ( 20 puncte ). Unde: P = punctaj criteriu, Termen minim= termenul de prestare/livrare cel mai scurt exprimat in zile calendaristice ( minim ), Termen n = termenul de prestare /livrare ofertat exprimat in zile calendaristice. Observatii :1.Termenul este reprezentat de durata de executie a serviciilor si livrare a materialelor rezultate, exprimata in zile calendaristice, dupa primirea comenzii din partea autoritatii contractante. Termenele de executie si livrare vor fi fundamentate detaliat in oferta tehnica.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 19:54