Achizitie publica - Achizitionare de carburant auto
Detaliu pentru invitatia numarul 342993
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342993/21.02.2013
Denumire contract: Achizitionare de carburant auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA PUBLICA LOCALA OCOLUL SILVIC VALEA FRUMOASEI RACod fiscal: RO 17613913, Adresa: loc. Saliste, str. Baii, nr. 1, jud. Sibiu, Saliste, Telefon: 0269553010, Fax: 0269553010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc. Saliste, str. Baii, nr. 1, jud. Sibiu, Saliste, Romania, cod postal: 557225, telefon: +4 0269553010, fax: +4 0269553010, persoana de contact: VLAD IOAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: loc. Saliste, str. Baii, nr. 1, jud. Sibiu, cod postal 557225, tel. 0269/553010, sala de sedinte ora 11.00
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SIlvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare de carburant auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de carburant auto pe baza de carduri de carburant pentru vehiculele de teren si tabel cu semnatura pentru utilaje
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 509, 266.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10185.33 RonGarantia de participare se constituie prin: - virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la Raiffeisen Bank Saliste Ro49RZBR000006XXX3083820 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
- a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoareDocumentul de constituire a garantiei de participare trebuie: 1)Prezentat in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;2) Sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;3) Sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;4) Valoarea garantiei sa corespunda sumei solicitate prin documentatia de atribuire;5) Sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;6) Sa contina parafa lizibila a bancii emitente saua societatii de asigurare si semnatura autorizata;7) Sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.Perioada de valabilitate este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelorIn cazul extinderii perioade de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Ofertantul caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii respinge contestatia formulata, autoritatea contractanta ii va retine o parte din garantia de participare conform art. 278^1 din OUG 34/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf Ordinului 314/2010 al ANRMAP;Declaratie privind neincadrarea in situatile prevazute de articolul 69^1 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la zi.Declaratie; privind eligibilitatea (referitor la art.180 din OUG 34/2006, actualizata la zi);Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - manager ing. Fechete Dorel- responsabil achizitii publice ing. Vlad Ioan- ing. Ana Mihai- ing. Alexa Vasile Cerinte minime obligatorii pentru persoane juridice /fizice romane :1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul ??), din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Datele trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta minima obligatoriepentru persoane juridice / fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident. Documentele pot fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila mentiunea ??conform cu originalul??.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri?? din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire, din care sa reiasa cifra de afaceri globala a ofertantului pe cel mult ultimii 3 ani, calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ultimul bilant contabil si dovada transmiterii la organele competente, in conformitate cu legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani? - din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2013 15:04