Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare de cartuse si tonere pentru imprimante


Detaliu pentru invitatia numarul 327897
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Numar invitatie: 327897/24.05.2012
Denumire contract: Achizitionare de cartuse si tonere pentru imprimante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)Cod fiscal: 4420465, Adresa: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Telefon: 318.03.36, Fax: 318.03.36
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 213180336, fax: +40 213180336, persoana de contact: PRIMARIE DE SECTOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 213180336, fax: +40 213180336, ETAJ 2, CAMERA 33
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (PRIMARIE DE SECTOR)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare de cartuse si tonere pentru imprimante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare de cartuse si tonere pentru imprimantele din dotarea Primariei Sectorului 3, str. Parfumului nr. 2-4, sector 3, Bucuresti
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 695.43 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie cf Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modific si complet ult, in cuantum de 1.793, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabila a ofertei (90 de zile calendaristice).In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin op, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO12TREZ7035006XXX000100deschis la Trezoreria Sector 3. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modific si complet ult, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de particip.Autorit contractanta va retine contestatorului din garantia de particip in raport cu val estim a contractului suma de896, 95 lei in masura in care Consiliul respinge contestatia.Ofertantii care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in forma solicitata pana cel tarziu inainte de termenul limita de primire al ofertelor, vor fi respinsi in sedinta de deschidere iar ofertele acestora nu se vor deschide.
Garantie de buna executie
Dupa semnarea contractului furnizorul va prezenta garantia de buna executie in valoarea de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, "Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta" (cf. Ordin 314/12.10.2010), Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: LIVIU NEGOITA, MIRELA IONITA, VASILE DOBRANICI, ALINA SOCOBEANU, DAN COMANESCU, MARIOARA PETRICA, NICOLETA PLACINE, OLIMPIA STANCA, MARIA DRAGHICI, STAN RALUCA. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse in limba romana de traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta odeclaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea de produse care fac obiectul achizitiei. Certificatul se poate depune in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Urmare evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, traduse in limba romana de traducator autorizat.Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional traduse in limba romana de traducator autorizatOfertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere , prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru ca in termen de 15 de zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratii privind cifra de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 (trei) ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a luain considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comercialaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularOfertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus., Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse efectuatee in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise saucontrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociereaIn cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate laSituatia personala a candidatului sau ofertantului, Capacitatea de exercitarea activitatii profesionale, Capacitatea economica si financiara, Capacitateatehnica si/sau profesionala, Standarde de asigurare a calitatii (Certificatvalabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent), Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociatin parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Oferta financiara cea mai scazuta primeste 60 de puncte, restul ofertelor fiind punctate dupa formula : Punctaj oferta curenta = (oferta financiara minima/oferta curenta) x 60 puncte
Durata de furnizare (zile)
25
Descriere: Pt durata de furniz cea mai mica se ac pctaju max = 25 pcte, iar pt o alta durata, pctajul se ac astfel: Pctaj of curenta = (durata min/durata ofertata) x 25 pcte Dminim este durata de furnizare min oferita in cadrul unei oferte conforme si Dofertata este durata de furniz a of evaluate.Dmin. = 7 zile calend de la lans comenzii Dmax. = 10 zile calend de la lans comenzii,
Durata medie de utilizare
15
Descriere: Pentru durata medie de utilizare cea mai mare ofertata se acorda pctaj max, iar pt o alta durata pctajul se acorda astfel: Pctaj of curenta = (durata ofertata /durata maxima) x 15 pcte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer