Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Achizitionare de combustibil auto pe baza de bonuri valorice pentru masinile si utilajele din parcul auto ale Primariei orasului Tg. Neamt, judetul Neamt?


Detaliu pentru invitatia numarul 351622
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Targu Neamt
Numar invitatie: 351622/01.08.2013
Denumire contract: ?Achizitionare de combustibil auto pe baza de bonuri valorice pentru masinile si utilajele din parcul auto ale Primariei orasului Tg. Neamt, judetul Neamt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Targu NeamtCod fiscal: 2614104, Adresa: B-dul Stefan cel Mare; Nr.62;, Targu Neamt, Telefon: 0233790245, Fax: 0233790508
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Stefan cel Mare; Nr.62;, Targu Neamt, Romania, cod postal: 615200, telefon: +4 0233790245, fax: +4 0233790508, persoana de contact: Ecaterina Iosub
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Stefan cel Mare; Nr.62;, Targu Neamt, Romania, cod postal: 615200, telefon: +4 0233790245, fax: +4 0233790508, persoana de contact: Ecaterina Iosub Sala de Sedinte, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitionare de combustibil auto pe baza de bonuri valorice pentru masinile si utilajele din parcul auto ale Primariei orasului Tg. Neamt, judetul Neamt?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Achizitionare de combustibil auto pe baza de bonuri valorice pentru masinile si utilajele din parcul auto ale Primariei orasului Tg. Neamt, judetul Neamt?, in conformitate cu cerintele documentatiei de atribuire, 267 de carnete de bonuri valorice de carburant auto X 25 file X 50 lei/fila in valoare de 270.000 lei fara TVA. Cantitati estimate: benzina ? 5.580 litri, reprezentand 27.000 lei fara TVA valoare estimate si motorina ? 50.220 litri, reprezentand 243.000 lei fara TVA valoare estimataValoarea estimata totala fara TVA: 270.000 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 5.400 lei Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.86 alin (1) si art. 86 alin (5), alin (6), din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, pana la data si ora limita de dedeschidere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Se poate constitui prin virament bancar in contul Primariei orasului Tg. Neamt (CUI 2614104) RO63TREZ4935006XXX000077 deschis la Trezoreria Targu Neamt sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86 alin. 1din HG nr. 925/2006-Anexa 7.2.2.11 prevazuta in Sectiunea Formulare.Garantia trebuie sa fie irevocabila. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, Autoritatea contractanta va retine o suma de 2.700 lei pentru fiecare contestatie respinsa, conform art. 278^1 din OUG 34/2006. Pentru garantia de participare in alta valuta, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta (curs BNR) va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea contractului, fara TVA; se poate constitui prin orice mijloc permis de lege, conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Mod de constituire a garantiei de buna executie: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original. 2. Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular nr. 1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular nr. 2.Pentru persoanele fizice/juridice romane: 1. Certificat de atestare fiscala privind datoriile la bugetul general consolidate de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.2.Certificat constatator de taxe si impozite privind datoriile la bugetele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independent conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010. Formular nr. 3.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Formular nr. 4.- Persoanele ce detin Functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire) sunt: primar ? Harpa Vasilica, viceprimar ? Humulescu Traian, secretar ? Maftei Laura Elena, director economic ? Iosub Ecaterina, sef birou investitii- Durbaca Sorin, Tanasa Carmen ? Sef birou buget financiar ? contabil, Amihailesei Daniel Constantin ? Compartiment Integrare Europeana si Implementare Proiecte, Cojocariu Daniela Mihaela ? Compartiment achizitii publice. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitatea furnizarea de produse de natura celor ce fac obiectul achizitiei.2. Autorizatie de functionarePentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridical sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere professional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este resident. Documentele vor fi prezentate in original in traducere legalizatain limba romana sau copie legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri anuala globale pe ultimii 3 ani, Bilantul contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) aferent anului 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani, Ofertantul trebuie sa aiba cel putin o statie la nivel local/judetean/national de distributie a combustibililor. Se va atasa lista cu numarul statiilor de distributie din fiecare judet (Declaratie pe propria raspundere). Certificat privind sistemul de management al calitatii conform cerintelor standardului ISO 9001:2008 eliberat de institutii abilitate in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer