Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare de echipamente IT pentru activitatea Consiliului Judetean Bacau


Detaliu pentru invitatia numarul 347019
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL BACAU
Numar invitatie: 347019/20.05.2013
Denumire contract: Achizitionare de echipamente IT pentru activitatea Consiliului Judetean Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BACAUCod fiscal: 4455510, Adresa: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Telefon: 0234-537200, Fax: 0234-535012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 234537200, fax: +40 234535012, persoana de contact: Mariana Mitruti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Romania, cam 36, Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare de echipamente IT pentru activitatea Consiliului Judetean Bacau
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare Echipamente IT: Servere-1 buc, calculatoare- 16 buc., laptop -2 buc, imprimante A4- 8 imprimante A3 color - 2 bucsi piese si accesorii pentru computere: sursa UPS-11 buc, switch-uri 24 porturi-2 buc, switch-uri 16 porturi-8 buc, router -8 buc, HDD extern - 1buc, monitor 21'- 5 buc, tastatura- 10 buc, mouse -20 buc, licenta Windows Server -1 buc.
II.1.6) CPV: 48822000-6 - Servere pentru calculatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 142, 580.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de: 2.851lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278^1 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este de 1425, 50lei. Garantia poate fi constituita in lei/alta valuta. Echivalenta leu/alta valuta va fidata publicarii invitatiei de participare, la cursul BNR. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societatede asigurari ? Formular nr.16 ? original; Virament bancar in contul autoritatii contractante (cod fiscal 5057580) RO51TREZ0615006XXX000208, Trezoreria Bacau In cazul depunerii ofertei in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa se mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004, au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale. Pentru a putea beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta IMM, prin atasarea Formularului nr.17
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr.1 ? Declaratie privind eligibilitatea completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr.2- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Pentru tertul sustinator se solicita Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 lit.a), c1) si d).Formularul nr.3 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completat. Acest formular va fi prezentat de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator, dupa caz. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dragos Benea ? Presedinte;Nastase Claudiu ? Vicepresedinte;Floroiu Ionel ? Vicepresedinte;Popoutanu Dorina ? Administrator public al judetuluiZara Elena Catalina ? secretar al judetuluiFantaza Ciprian - Director executiv Directia juridica si administratie publica localaMitrea Gabriela ? Director executiv - Directia economica, informatizare si managementul calitatiiMitruti Mariana ? Director executiv ? Directia achizitii publice, contracte, venituriMarinescu Daniela -Sef Serviciu InformatizareConsilieri judeteni: Balan Paustin, Bejan Gheorghe, Belceanu Gheorghe, Bondor Silviu, Bontas Dumitru, Bostan Ionel Gabriel, Cautis Vasile, Casaneanu Gabriel Vasilica, Cosa Maricica Luminita, Dascalu Ioan, Dinu Ioana Raluca, Draganuta Constantin, Dumitru Raspopa Mincu Adrian, Enasoae Petru, Floroiu Ionel, Ganea Laurentiu Eugen, Gritcu Gabriel, Humulescu Vasile, Ichim Mihai, Isvoranu Vasile, Marchis Ana, Marcu Costica, Mihaila Petrica, Martz Carmen, Nastasa Claudiu Constantin, Ochenatu Nechifor Eugen, Olaru Neculai, Olteanu Petre Cezar, Paslaru Marius, Pristavu Mihai, Seto Bogdan Constantin, Stanica Marian Ovidiu, Sapca Nicu, Sendrea Iulian Razvan, Sotcan Theodora- Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul unei asocieri aceste certificate vor fi prezentate de catre fiecare membru.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Formularul nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii dupa caz.Formularul nr. 5 - Declaratie ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta? completat. In cazul unei asocieri acest formular va fi Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.Mod de dovedire: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, informatiile cuprinse in acesta sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, denumirea completa, sediul social, persoanele autorizate /administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (in cazul unei asocieri se va demonstra pentru partea sa care o va realiza in cadrul contractului).Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul certificat in copie.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduriMod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original insotite de traducerea autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiara a ofertantului/grupului de operatorieconomici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertanti si persoana respectiva. In cazulacesta ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocandsi sustinerea acordata, de catre o alta persoana si are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, incheiat in forma autentica, angajament ce trebuie saprevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul cadisponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie denecesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si art.181 lit.a), c1) si d) si 69^1 din OUG nr.34/2006, Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatoriloreconomici, trebuie sa fie de minim 285.000 lei sau echivalentul sumei Eurola cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Lg.346/2004, cu modificarile sicompletarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerinteiprivind cifra minima de afaceri. In cazul asocierilor toti membrii asocieriitrebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii346/2004.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta dovezi care sa ateste instruirea personalului care va asigura service pe perioada de garantie (CV-uri ale personalului si scrisori/ certificate care atesta instruirea personalului in conformitate cu standardele de reparatii si folosirea serverelor, computerelor (inclusiv laptopuri), la standardele cerute de producatorii echipamentelor respective, Informatiireferitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune, Informatii privind asocierea.Acordul de asociere trebuie sa contina cel putin-Lista tuturor asociatilor; -Nominalizarea liderului de asociatie; -Clauzeprivind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului ; -Se va prezenta imputernicirea expresa si autentica a liderului de asociatiede a reprezenta asociatia si a semna documente in numele acesteia.Fiecare asociat va prezenta toate documentele solicitate pentrudemonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, Informatii privind subcontractantii. Se va prezenta Acord de subcontractaredin care sa rezulte informatii privind partile din contract indeplinite desubcontractati, daca este cazul., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatorieconomici poate fi sustinuta de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul acesta ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica siprofesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana siare obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentareaunui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, angajament ce trebuie sa prevada care sunt resursele respective si saevidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului incauza. Persoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle insituatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform a 180 si art.181 lit.a), c1) si d) si art.69^1 din OUG nr. 34/2006., Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicabile invederea asigurarii calitatii in vederea indeplinirii corespunzatoare acontractului de servicii, Informatii privind experienta similara, respectiv livrarea de produse similarein ultimii 3 ani.Demonstrarea experientei similare va fi dovedita prin prezentarea a minim unuidocument/contract/ proces-verbal de receptie care sa confirmelivrarea de produse similare obiectului prezentei proceduri a carui valoare sa fie de minim 142.000 lei fara TVA ., Declaratie cu lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani(cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertei)Lista va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent(certificarea sistemului de management al calitatii)Nu se accepta documente in curs de certificare. Se accepta adeverinte/adrese emise de organisme de certificare in care este stipulat faptul ca respectivul operator economic a fost auditat iar certificatele urmeaza sa fie eliberate ulterior.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer