Achizitie publica - Achizitionare de hartie xerox A3 si A4
Detaliu pentru invitatia numarul 322241
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322241/20.03.2012
Denumire contract: Achizitionare de hartie xerox A3 si A4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Romania, cod postal: 800008, telefon: +40 236307720, fax: +40 236307720, persoana de contact: Biroul Licitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Domneasca nr.38
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare de hartie xerox A3 si A4
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: hartie format A3 si A4 pentru copiatoare si imprimante
II.1.6) CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 1500 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: -numerar la casieria autoritatii contractante-prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in conulRO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, CF 3814810 In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formulare.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.314/2010- completare Formular 10Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-completare Formular 4Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (taxe si impozite catre stat cat si cele locale) formulare tip emise de autoritatile competente din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se va corela cu termenul legal al scadentei de plata)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69' din OUG nr. 34/2006-completare Formular 12- Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Dumitru Nicolae -Primar, Grecu Valentin, Mihai Daniela, Ciocarlan Livica Persoane juridice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, document emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului.Persoane fizice romane-Autorizatie de functionare, certificat de inregistrare/altele echivalentePersoane juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana) in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani incheiati financiar. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani de cel putin 150.000 leiPentru persoanele juridice/fizice straine echivalenta lei/alta moneda se va face folosind cursul mediu anual comunicat de BNR. Acesta va fi pentru anul 2010-4, 2099 lei/euro, pentru anul 2009-4, 2373 lei/euro, pentru anul 2008-3, 3627 lei/euro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul(operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)va face dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a unui contract privind livrarea de produse similare celor licitate, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 15:15