Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare de imprimante si componente


Detaliu pentru invitatia numarul 326049
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Numar invitatie: 326049/09.05.2012
Denumire contract: Achizitionare de imprimante si componente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si TurismuluiCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372111409, Fax: 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111409, fax: +40 372111445, persoana de contact: Mihnea BOSCO
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111409, fax: +40 372111445, persoana de contact: Mihnea BOSCO
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare de imprimante si componente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare de imprimante si componente
II.1.6) CPV: 30232110-8 - Imprimante laser (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 637.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1300 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare?90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conf. cu HG nr. 925/2006, art 86, 87.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarea suma de 676.37 RON, conform art. 278-1*) alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006.Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa ? formularul 13. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA, conf. formular nr. 14. Garantia de buna ex. se va const. conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata sau conform cu originalul.Certificatele sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau conform cu originalul. Certificatele sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratii privind calitatea de participant, Se solicita completarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, Se solicita-declaratie pe proprie raspundere ca Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tert sustinator nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69ยน lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv: Cristian PETRESCU ?Ministru;Razvan Murgeanu ? secretar de stat;Eugen Curteanu, secretar de stat;Gheorghe Nastasia, Secretar General;Mihai Calota ?Director General, Directia Generala Juridica;Alina Dinca Director General, Directia Generala Economica si Administrativ;Bogdan Raileanu, Director General Directia Generala Achizitii Publice;Mihnea Bosco cons.ev ex, DGAP Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Autorizatie de functionare/altele echivalente, original, copie legalizata sau conform cu originalul, valabila la deschiderea ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 120.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca ofertantul a prestat un contract sau maxim 3 contracte de furnizare anterior ce reprezinta din punct de vedere valoric suma de minim de 61.000 lei., Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa elemente relevante ale contractelor (denumirea contractului, denumirea partilor, valoare, durata), procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa., Informatii privind subcontractantii Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.(In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer