Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitionare de piese, lubrefianti, ansamble si subansamble, operatii de constatare, diagnosticare, intretinere si reparare (mecanica si tinichigerie) autoturisme Dacia Logan


Detaliu pentru invitatia numarul 322416
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC POLITIE LOCALA AL MUNICIPIULUI SIBIU
Numar invitatie: 322416/21.03.2012
Denumire contract: achizitionare de piese, lubrefianti, ansamble si subansamble, operatii de constatare, diagnosticare, intretinere si reparare (mecanica si tinichigerie) autoturisme Dacia Logan
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC POLITIE LOCALA AL MUNICIPIULUI SIBIUCod fiscal: 18253472, Adresa: str.Bd.Victoriei, nr.1-3, Sibiu, Telefon: 0267208970, Fax: 0269208969
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bd.Victoriei, nr.1-3, SIBIU, Romania, cod postal: 55024, telefon: +40 269208970, fax: +40 269208969
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitionare de piese, lubrefianti, ansamble si subansamble, operatii de constatare, diagnosticare, intretinere si reparare (mecanica si tinichigerie) autoturisme Dacia Logan
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionare de piese, lubrefianti, ansamble si subansamble, operatii de constatare, diagnosticare, inlocuire, intretinere si reparare (mecanica si tinichigerie) autoturisme Dacia Logan
II.1.6) CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 144, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-cuantumul garantie de participare este: - 1110 leisi se constituie prin virament bancar Cont: RO52TREZ5765006XXX005120, Trezoreria Sibiu; CF 18253472 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care este irevocabila si se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In masura in care un ofertant contesta la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor procedura iar contestatia este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conditiile prevazute la art. 278^1 din Oug nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu cea de valabilitate a ofertei, respectiv 30 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Ofertantul declarat castigator de catre autoritatea contractanta, are obligatia de a constitui garantia de buna executie prin: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau b)prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre ofertant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mic de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVA.Valoare garantiei de buna executie este de 2% din valoarea fara TVA a contractului, pentru o perioada de 30 zile de la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratii privind eligibilitatea - neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Cerinta obligatorie (formular1), in original si va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazulCerinta nr. 2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din orodonanta-(formular 2) se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local.-formularele tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, astfel pentru Romania: certificat de atestare fiscala, in original sau o copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" , de la Directia Generala a Finantelor Publice a Judetului unde ofertantul isi are sediul social si de la Consiliul Local al localitatii la care este inregistrat sediul social.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele.Cerinta nr. 3-Neincadrarea in prevederile art.46 din OUG nr.34/2006Declaratia, in original, privind calitatea de participant la procedura (formular 5)Cerinta nr. 4-Neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 (formular 12)si va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazulPersoane care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: -ALDEA Gheorghe Adrian - Director General-IENCIU Cosmin - Director Adjunct-FOLOBA CRISTINA - Consilier Juridic-MARIN Nicolae Gheorghe - Sef Serviciu Ordine si Liniste Publica-ALEXA Cristiana - Sef Serviciu Financiar Contabilitate-LUCA Adriana - Sef birou Administrativ si Arhiva-GHERGHEL Marius - inspector principal Cerinta nr. 1-Persoane juridice/ fizice romaneCerinta obligatorie: in original, o copie legalizata sau o copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" pentru un certificat constatator emis, in anul 2012, de catre Oficiul National al Registrului Comertului.Cerinta nr. 2-Persoane juridice / fizice straineCerinta obligatorie: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Obs.: documentele vor fi prezentate in original sau o copie legalizata sau o copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" siinsotite de o traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr.3-Certificari ale capacitatii profesionale-copie xerox dupa autorizatia tehnica clasa I, II si IV eliberata de Registrul Auto Roman pentru ofertant-copie xerox dupa autorizatia tehnica eliberata de catre Registrul Auto Roman pentru statia de efectuare a inspectiilor tehnice periodice (RNTR 1/2005)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, continand denumire produs, valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau nu, -declaratie referitoare la dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., -informatii referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este disponibila integral in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 22:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer