Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare de "Reactivi, sticlarie, ustensile de laborator si consumabile pentru aparate" - micro ARN


Detaliu pentru invitatia numarul 338142
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC CENTRUL DE MEDIU SI SANATATE SRL
Numar invitatie: 338142/24.10.2012
Denumire contract: Achizitionare de "Reactivi, sticlarie, ustensile de laborator si consumabile pentru aparate" - micro ARN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC CENTRUL DE MEDIU SI SANATATE SRLCod fiscal: RO 9779193, Adresa: Str. Cetatii 23A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264432979, Fax: +40 264534404
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Busuiocului, nr. 58, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400240, telefon: +40 264432979, fax: +40 264534404, persoana de contact: Irina Dumitrascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Busuiocului, nr. 58, Cluj-Napoca, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare , Mediu si Sanatate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare de "Reactivi, sticlarie, ustensile de laborator si consumabile pentru aparate" - micro ARN
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de "Reactivi, sticlarie, ustensile de laborator si consumabile pentru aparate?
II.1.6) CPV: 33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare - 100 lei pentru lotul 1 (anexa 1); 400 lei pentru lotul 2 (anexa 2); 300 lei pentru lotul 3 (anexa 3); 100 lei pentru lotul 4 (anexa 4); 750 lei pentru lotul 5 (anexa 5); 100 lei pentru lotul 6 (anexa 6); 250 lei pentru lotul 7 (anexa 7). Perioada de valabilitate a garantiei este de 60 zile. Modalitati de constituire a garantiei de participare : prin scrisoare de garantie bancara sau prin ordin de platain contul RO 62 RZBR 0000 0600 02834490 deschis la RAIFFEISEN BANK Agentia Horea Cluj-Napoca
Garantie de buna executie
1 % din valoarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta urmatoarele: - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? Formular nr. 12A- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 12B- Certificat atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de ANAF (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat, precum si taxele locale in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Toate aceste formulare vor trebui semnate de persoana autorizata sau imputernicita, cu numele in clar, semnatura si stampila societatii. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent (original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 16:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer