Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare de rechizite


Detaliu pentru invitatia numarul 337104
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Numar invitatie: 337104/09.10.2012
Denumire contract: Achizitionare de rechizite
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si TurismuluiCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372111409, Fax: 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111555, fax: +40 372111445, persoana de contact: Laura Maciuceanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, str. Apolodor nr. 17, latura Nord, parter sala Albastra
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare de rechizite
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de rechizitecod CPV 30192134-9 Suporturi de creioane ;cod CPV 19520000-7 Produse din plasticcod CPV 19520000-7 Produse din plastic ;cod CPV30197210 -1 Bibliorafturicod CPV 22852000-7 Dosar ;cod CPV 19520000-7 Produse din plasticcod CPV30197642-8 Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica ;cod CPV 30199230-1 Plicuri ;cod CPV 22816100-4 Blocnotesuri ;cod CPV 22816300-6 Post-itcod CPV 30197320-5 Capsatoare ;cod CPV 30197321-2 Decapsatoarecod CPV 30197110-0 Capse ;cod CPV 30197220-4 Agrafe de biroucod CPV 30199600-6 Separatoare pentru papetarie ;cod CPV 30192000-1 Accesorii de biroucod CPV 30141200-1 Calculatoare de birou ;cod CPV 30192126-0 Creioane mecanicecod CPV 30192132-5 Mine de rezerva pentru creioane ;cod CPV 30192121-5 Pixuricod CPV 30192195-3 Carioca permanenta ;cod CPV 30192195-3 Carioca permanentacod CPV 30195700-9 Truse de curatat tabla de scris sau accesorii ;cod CPV 30237250-6 Accesorii de curatat pentru computercod CPV 30192160-0 Corectoare ;cod CPV 30192920-6 Lichid corectorcod CPV30192100-2 ? Radiere; cod CPV 44434200-2 Banda adezivacod CPV 39241000-3 Cutite si foarfece
II.1.6) CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 754.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2%, per. de valabilitate este de 30 zile. Garantia de participare se va constitui in conf cu HG nr. 925/2006, art. 86, 87. In masura in care respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 407 lei valoare estimata in raport cu valoarea contractului conf. art.278 1*) alin (1) lit. a) din OUG 34/2006.Date pentru constituirea gar. de part: Trezoreria Municipiluli Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. Mod de const: scris. de gar bancara - F6, sau instr. de gar. emis de o soc de asig sau OP.In cazul in care gar de part se va depune sub forma de op se va verifica existenta sumei in contul MDRT la data deschiderii ofertelor, in cazul in care suma nu se gaseste in contul MDRT oferta va fi respinsa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare -formular 1;b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-formular 2;c)Declaratii privind calitatea de participant la procedura-formular 3;d)Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-formular 4;e)Declaratie pe propria raspundere ca nu are in cadrul aut. contract, persoane detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69 alin 1 din UG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Personal: Eduard HELLVIG-ministru, Valentin Trifan-secretar general adj, Alina Dinca-director general, Florin Puscau-director general, Mihai Calota- director general, Laura Maciuceanu-consilier ex-ev- formularul 5; Certificat constatator in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; Persoanele juridice straine: documente justificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care reprezentantul este rezident(doc. se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare -eliberate de entitati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare, alte doc echivalente)pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia a fost publicataca si anexa in prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer