Achizitie publica - Achizitionare de servicii de proiectare si executie lucrari de modificare a traseului retelei de distributie a gazelor naturale din zona podurilor peste paraul Seaca, km 9+704 si peste paraul Cartisoara, km 10+787 din cadrul proiectului ,,Modernizare DJ 1
Detaliu pentru invitatia numarul 330306
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330306/25.06.2012
Denumire contract: Achizitionare de servicii de proiectare si executie lucrari de modificare a traseului retelei de distributie a gazelor naturale din zona podurilor peste paraul Seaca, km 9+704 si peste paraul Cartisoara, km 10+787 din cadrul proiectului , ,Modernizare DJ 105P: limita judetului Brasov-Arpasu de Sus-Cartisoara, km 3+800-11+220??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SIBIUCod fiscal: 4406223, Adresa: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Telefon: 0269-217733-127 sau 130, Fax: 0269-218159
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Romania, cod postal: 550185, telefon: +40 269217733, fax: +40 269218159, persoana de contact: Basca Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Sibiu, str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare de servicii de proiectare si executie lucrari de modificare a traseului retelei de distributie a gazelor naturale din zona podurilor peste paraul Seaca, km 9+704 si peste paraul Cartisoara, km 10+787 din cadrul proiectului , ,Modernizare DJ 105P: limita judetului Brasov-Arpasu de Sus-Cartisoara, km 3+800-11+220??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare de servicii de proiectare si executie lucrari de modificare a traseului retelei de distributie a gazelor naturale din zona podurilor peste paraul Seaca, km 9+704 si peste paraul Cartisoara, km 10+787 din cadrul proiectului , ,Modernizare DJ 105P: limita judetului Brasov-Arpasu de Sus-Cartisoara, km 3+800-11+220??
II.1.6) CPV: 45231221-0 - Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 544 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Va fi in cuantum de 2000 lei si se va constitui sub forma de virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii. Aceasta va fi valabila 90 zile, de la data limita de depunere a oferterlor, la fel ca si perioada de valabilitate a ofertei. Aceasta va fi constituita conform art.86 din HG 925/2006.Conform art.278^1 din OUG nr.34/2006, in cazul in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului o suma egala cu 1165 lei reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului.
Garantie de buna executie
Va fi de 10% din valoarea contractului si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii. Aceasta va fi constituita in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorCerinta nr. 1 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat conform sectiunii FormulareCerinta nr. 2 Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta) . Completata conform sectiunii Formulare.Precizari: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Completata conform sectiunii Formulare.Documente de confirmare1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.2. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferta.Nota: Se accepta si copii lizibile ale acestor certificate, cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic. Conditie de calificare cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. 2 si 3 si a documentelor de confirmare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unuinotar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. - Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181, litera a), c)1 si d) din ordonanta se solicita a fi indeplinite si de catre eventual tert sustinator. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Important!1.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.2.Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.3. In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din ordonanta modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii, se completeaza conform sectiunii formulare .Nota: Aceasta declaratie va fi completata si depusa de fiecare operator economic avand calitatea de ofertant/asociat/subcontractant/tert sustinator.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care semneaza si aproba documentele aferente prezentei proceduri: Bottesch Martin-Presedinte CJS, Iordan Nicola-Secretarul CJS, Ioan Banciu-Vicepresedinte CJS, Constantin Sovaiala-Vicepresedinte CJS, Iosif Moldovan-administrator public CJS, Ioan Stoica-Director economic CJS, Ioan Badila- Director directie tehnica, Ioan Basca-Consilier achizitii publice, Felicia Berea -Compartiment juridic, Radu Ganea- Sef serviciu achizitii publice.Luminita Prie-Consilier achizitii publiceMaria Avram-Consilier investitii administrarea patrimoniuluiCrisina Radu- Consilier investitii administrarea patrimoniuluiNota: Informatii privind subcontractantii se va prezenta daca e cazul acordul de subcontractare III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1 Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesioanale/inregistrare, dupa caz persoane fizice sau juridice romane, operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinescMod de dovedire: Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului ?pentru licitatie?. In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestuia in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2 Atestat de agreere obtinut de la ANRE cu respectarea NTPEE-2008Mod de dovedire: Se va prezenta atestatul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lucrari executate in ultimii 5 ani, cu valori, perioade prestate, beneficiari.Seva prezenta o lista a lucrarilorsectiunea formulare., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul.Seva prezenta o lista a lucrarilorsectiunea formulare.Informatii prinvint personalul minim calificatAtestat de agreere obtinut de la ANRE cu respectarea NTPEE-2008.Se va prezenta atestatul., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Seva prezenta o lista a lucrarilorsectiunea formulare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 09:42