Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE


Detaliu pentru invitatia numarul 340665
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL TG.JIU
Numar invitatie: 340665/07.12.2012
Denumire contract: ACHIZITIONARE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL TG.JIUCod fiscal: RO 24910259, Adresa: Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Telefon: +40 0253216290, Fax: +40 0253219438
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Penitenciarul Tg-Jiu , Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Gorj , Romania, cod postal: 210185, telefon: +40 0253216290, fax: +40 0253219438, persoana de contact: EPURE VASILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Tg-Jiu , Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Gorj , Romania, cod postal: 210185, telefon: +40 0253216290, fax: +40 0253219438, persoana de contact: EPURE VASILE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare: Lot 1. Amelioratori : min. 2200 kg ? max. 2400 kgLot 2. Boia: min. 245 kg ? max 270 kgLot 3. Piper : min. 245 kg ? max. 270 kgLot 4. Foi dafin : min. 240 kg ? max. 260 kgLot 5. Biscuiti min. 8000 kg ? max. 9000 kgLot 6. Branza min. 1800 kg ? max. 2200 kgLot 7. Ceai plante : min. 240 kg ? max. 220 kgLot 8. Faina alba: min. 2200 kg ? max. 2400 kgLot 9. Gris : min 550 ? max. 600 kgLot 10. Faina de porumb : min. 700 kg ? max. 730 kgLot 11. Margarina : min. 3500 kg ? max. 3800 kgLot 12. Orez decorticat : min. 4800 kg ? max. 5200 kgLot 13. Otet : min. 220 L ? max. 250 LLot 14. Paste fainoase : min. 4750 kg ? max. 5200 kgLot 15. Paste tomate : min. 6500 kg ? max. 7200 kgLot 16. Salam: min. 4750 kg ? max. 5200 kgLot 17. Sare iodata : min. 6200 kg ? max 8000 kgLot 18. Ulei floarea soarelui : min. 3587 L? max 4348 LLot 19. Zahar : min.4400 kg ? max 5000 kgLot 20. Cartofi toamna : min. 30000 kg ? max 60000 kgLot 21. Radacinoase ( morcovi ) ? min. 16500 kg ? max. 18600 kgLot 22. Fasole boabe ? min. 10900 kg- max. 12000 kgLot 23. Oua gaina ? min. 47000 buc ? max. 50000 bucLot 24. Mere ? min. 3700kg ? max. 4000 kg
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 462, 543.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei este pentru Lot 1. = 85 lei , Lot 2 = 67 lei , Lot 3 = 122 lei , Lot 4 = 84 lei , Lot 5 = 549 lei , Lot 6 = 231 lei , Lot 7 = 40 lei , Lot 8 = 78 lei , Lot 9 = 22 lei , Lot 10 = 25 lei , Lot 11 = 221 lei , Lot 12 = 259 lei , Lot 13 = 6 lei , Lot 14 = 232 lei , Lot 15 = 394 lei , Lot 16 = 702 lei , Lot 17 = 80 lei , Lot 18 = 408 lei , Lot 19 = 314 lei , Lot 20 = 1215 lei , Lot 21 = 385 lei , Lot 22 = 900 lei , Lot 23 = 375 lei , Lot 24 = 144 lei . Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conform art 86, alin 6 din HG 925/2006. Forma de constituire a garantiei de participare: 1.Scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care sa prezinte in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; 2. Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria mun. Tg-JiuRO20TREZ3365005XXX001905, CIF 4246378, Penitenciarul Tg-Jiu.3. Depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 , pentru aceasta, ofertantii cu statut de IMM vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru.
Garantie de buna executie
Conf. art.90 din HG 925/2006 , reprezinta 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Garantia de buna executie a contractului se poate constitui prin: 1.Instrument de garantare emis de o banca sau societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, care devine anexa la contract.2.Prin depunere la casieria unitatii a sumei in numerar, daca valoarea garantiei este redusa. Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 , pentru aceasta, ofertantii cu statut de IMM vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? Formularul 12. Declaratia privind eligibilitatea ? Formularul 23. Declaratie privind neincadrarea operatorilor economici participanti in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G.nr.34/2006 ? Formularul 34. Declaratie privind neincadrarea in nici una din situatiile prevazute la articolul 69ยน din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Pentru evitarea conflictului de interese conf. art 69. indice 1 din O.U.G. 34/2006 actualizata, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ion POPESCU? DIRECTOR, Constantin HABUDEANU? DIRECTOR ADJUNCT ECONOMICO ADMINISTRATIV, Irina IACOB ? CONTABIL SEF, Anca SIRBU ? VIZAT CONTROL FINACIAR PREVENTIV? Formularul 45. Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice din care trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul. 6. Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale emis de primaria din care face parte ofertantul, Directia General Economica, DirectiaFiscala, Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, din care trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul. Certificat constatator detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului (diferit de certificatul de inregistrare) al judetului unde firma isi are sediul privind date de identificare ale societatii, filialele, sucursalele, puncte de lucru, administratori, reprezentanti, imputerniciti, durata societatii, actionari/asociati, obiect de activitate (cod CAEN), etc, care se va prezenta in original/copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte date privind denumirea firmei, adresa, telefon, fax, adresa e-mail (daca este cazul), certificat de inmatriculare, obiect de activitate, sucursale si cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, completandu-se unformular?tabel, cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari/cantitati- Formularul 6
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro , sediul Penitenciarului Tg-Jiu.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2012 08:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer