Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare dotari pe loturi in cadrul proiectului PROIECT INTEGRAT PRIVIND INFIINTAREA CENTRULUI LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA "MOISEI TURISTIC"; AMENAJARE DE MARCAJE TURISTICE SI A UNUI REFUGIU TURISTIC DE UTILITATE PUBLICA PRECUM SI A MAR


Detaliu pentru invitatia numarul 344463
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MOISEI (CONSILIUL LOCAL MOISEI)
Numar invitatie: 344463/28.03.2013
Denumire contract: Achizitionare dotari pe loturi in cadrul proiectului PROIECT INTEGRAT PRIVIND INFIINTAREA CENTRULUI LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA "MOISEI TURISTIC"; AMENAJARE DE MARCAJE TURISTICE SI A UNUI REFUGIU TURISTIC DE UTILITATE PUBLICA PRECUM SI A MARKETINGULUI SERVICIILOR LEGATE DE TURISM LOCAL IN COMUNA MOISEI.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MOISEI (CONSILIUL LOCAL MOISEI)Cod fiscal: 3626921, Adresa: STR.PRINCIPALA, NR. 1300, JUD. MARAMURES, Moisei, Telefon: 0262347601, Fax: 0262347979
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRINCIPALA, NR. 1300, JUD. MARAMURES, Moisei, Romania, cod postal: 437195, telefon: +40 262347601, fax: +40 262347979, persoana de contact: TOADER STETCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Moisei STR.PRINCIPALA, NR. 1300, JUD. MARAMURES, Moisei, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare dotari pe loturi in cadrul proiectului PROIECT INTEGRAT PRIVIND INFIINTAREA CENTRULUI LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA "MOISEI TURISTIC"; AMENAJARE DE MARCAJE TURISTICE SI A UNUI REFUGIU TURISTIC DE UTILITATE PUBLICA PRECUM SI A MARKETINGULUI SERVICIILOR LEGATE DE TURISM LOCAL IN COMUNA MOISEI.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare dotari pe loturi in cadrul proiectului PROIECT INTEGRAT PRIVIND INFIINTAREA CENTRULUI LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA "MOISEI TURISTIC"; AMENAJARE DE MARCAJE TURISTICE SI A UNUI REFUGIU TURISTIC DE UTILITATE PUBLICA PRECUM SI A MARKETINGULUI SERVICIILOR LEGATE DE TURISM LOCAL IN COMUNA MOISEI conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 136, 390 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 - 500 lei, lot 2 - 700 lei, lot 3 - 70 lei, lot 4 - 370 lei, lot 5 - 380 lei si lot 6 - 630 lei cu valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor . Garantia se va constitui prin oricare din modurile prevazute la art. 86 din HG 925/2006 . In cazul constituirii prin virament bancar, garantia se va depune in contul RO08 TREZ 4415 004X XX00 0026 deschis la Trezoreria Viseu de Sus. In cazul constiturii prin instrument de garantare ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurari emitente sa insereze in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006 si la art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006 (formular GB). Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33 alin. 3 lit. b) din HG 925/2006 .Ofertele neinsotite de garantia de participare sau care nu respecta cerintele minime mai sus mentionate, vor fi respinse la deschidere .Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute de art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006 este valabila pentru toate modalitatile de constituire a acesteia. Garantia de participare se va restitui conform art. 88 din HG 925/2006. In cazul in care garantia de participare se va constitui in euro, pentru echivalenta in lei se va tine seama de cursul BCE din data de 8 martie 2013.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 prin retineri succesive sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, de preferabil din Romania, valabila pe perioada furnizarii produselor, cu respectarea prevederilor art. 86 alin. 2-4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaCompletare si semnare formular nr. F10 ( formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic).Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente .In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Completare si semnare Formular nr. F11 (formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic in ceea ce priveste neincadrarea in prev. art. 181 lit. a, c ind. 1 si d din OUG 34/2006).Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata .Evaluarea cerintei : Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente . In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006Completare si semnare Formular F11A (in limba romana sau traducere autorizata ).Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica . In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta .Persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Primar ? STETCU TOADER- Viceprimar ? TOMOIAGA GRIGORE- Secretar ? TOMOIAGA GRIGORE- Contabil ?sef ? COMAN GRIGORE- Membru comisie ? Tomoiaga Sorin Ion- Membru comisie ? Vlonga Maftei- Membru comisie ? Liposchi Nicolae- Consilieri locali : HOJDA TOADER, TOMOIAGA TODOR , TOMOIAGA IOAN , TIMIS IOAN, BERCEA IOACHIM, MATI GHEORGHE , FLUTAR ALEXA , TOMOIAGA SIMION , TOMOIAGA STEFAN, HORJ EMIL, TOMOIAGA GHEORGHE , FLUTAR TOADER, HOJDA GHEORGHE , STETCU GAROFITA .4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire a cerintei: Completare si semnare Formular 9A- conform Ordinului ANRMAP 314 / 2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.2010 (in limba romana sau traducere autorizata ). In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.( formular AA)5. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire a cerintei: Se vor prezenta: - Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul are sedii secundare/puncte de lucru si in alta localitate decat cea unde isi are sediul principal, va prezenta certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de catre primaria sediului secundar/punctului de lucru ;
- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul. Incadrarea in ipoteza normei prev. de art. 181 lit. c) din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din cadrul procedurii.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii .Certificatul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada furnizarii unor produse similare in ultimii 3 ani prin cel putin a unui document/contract/proces - verbal de receptiecare sa confirme livrarea de produse pentru fiecare lot in parte pentru care si-a depus oferta .Prezentarea oricaror certificate/documente care sa confirme livrarea produselor respective.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 16:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer