Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare dotari pentru investitia Modernizarea, extinderea si dotarea Centrului social ?Impreuna?, str. G.Galinescu nr.46, Piatra Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 326003
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Piatra Neamt
Numar invitatie: 326003/08.05.2012
Denumire contract: Achizitionare dotari pentru investitia Modernizarea, extinderea si dotarea Centrului social ?Impreuna?, str. G.Galinescu nr.46, Piatra Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Piatra NeamtCod fiscal: 2612790, Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Telefon: 0233218991, Fax: 0233215374
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: RO-610101, telefon: +40 233218991, fax: +40 233215374, persoana de contact: Neculai Munteanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Piatra Neamt, str. Stefan cel Mare, nr. 6-8 ? Sala de consiliu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare dotari pentru investitia Modernizarea, extinderea si dotarea Centrului social ?Impreuna?, str. G.Galinescu nr.46, Piatra Neamt
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de dotari de specialitate necesare implementarii proiectului Modernizarea, extinderea si dotarea Centrului social ?Impreuna?.
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 422, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare Lot.1 ? 73 lei Lot. 2 ? 608 lei Lot. 3 ? 1.312 lei Lot. 4 ? 553 lei Lot. 5 ? 565 lei Lot. 6 ? 32 lei Lot. 7 ? 25 lei Lot. 8 - 1058 lei respectiv 1% din valoarea estimata/ lot. Valabilitatea de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Modul de constituire: 1) virament bancar sau instr.de garantare emis de o societ. bancara sau de asigurari, in original. Scrisoare de garantie bancara. 2)OP in contul RO82TREZ4915006XXX000150- Trezoreria P.Neamt, cod fiscal 2612790 3) Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 14.00 ? 16.00);IMM - conform Legii nr.346/2004. In cazul depunerii unei contestatii, se vor aplica prevederile art. 278^1 alin 1, lit. a din O.U.G. nr. 34/2006. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 5 % din pretul contractului fara TVA, in conformitate cu art 89 alin 2 din HGR. 925/2006. Se va depune in original, astfel: a)- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006; b)- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (candidatul/ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 ( Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul);2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 (Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul) Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni, se accepta, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010);4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura, ;5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 /O.U.G. nr. 34/2006( Nota: Persoane cu functii de decizie sunt : Primar ? Gheorghe Stefan, Viceprimari ? Ana Monda si Dragos Chitic, Administrator public ? Bogdan Puscasu; Comisia de evaluare : Morosan Cristina ? presedinte, Boengiu Elena, Chiperi Oana, Tian Oana, Balu?escu Florin ? membri, Buliga Carmen si Barsan Oana ? membri de rezerva) Aceasta cerinta se aplica atat de catre subcontractant cat si tert-ului sustinator conform OUG nr.34/2006 modificata si completata prin Legea nr. 279/2011. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidate, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Cerintele referitoare la obligatiile de plata ? conform art. 9 din Ordinul 509/2011
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, INFORMATII GENERALE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa reiasa ca ofertantul a furnizat in ultimii 3 ani produse similare prezentei achizitii., ? Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere ?- se vor prezenta CV ? urile cu informatii referitoare la studii, pregatire profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitata cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana - ISO9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP in format electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer