Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare dotari pentru investitia Modernizarea, extinderea si dotarea Centrului social ?Impreuna?, str. G.Galinescu nr.46, Piatra Neamt - Lift persoane handicap


Detaliu pentru invitatia numarul 334610
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Piatra Neamt
Numar invitatie: 334610/30.08.2012
Denumire contract: Achizitionare dotari pentru investitia Modernizarea, extinderea si dotarea Centrului social ?Impreuna?, str. G.Galinescu nr.46, Piatra Neamt -Lift persoane handicap
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Piatra NeamtCod fiscal: 2612790, Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Telefon: 0233218991, Fax: 0233215374
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: RO-610101, telefon: +40 0233218991, fax: +40 0233215374, persoana de contact: Neculai Munteanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Piatra Neamt, str. Stefan cel Mare nr. 6-8, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare dotari pentru investitia Modernizarea, extinderea si dotarea Centrului social ?Impreuna?, str. G.Galinescu nr.46, Piatra Neamt -Lift persoane handicap
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de dotari, respectiv lift pentru persoanele cu handicap, necesare implementarii proiectului Modernizarea, extinderea si dotarea Centrului social ?Impreuna?.
II.1.6) CPV: 42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 1058 lei respectiv 1% din valoarea estimata. Valabilitatea de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire: 1) virament bancar sau instr.de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in original. Scrisoare de garantie bancara.2)OP in contul RO82TREZ4915006XXX000150- Trezoreria P.Neamt, cod fiscal 26127903) Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 14.00 ? 16.00);Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, conform Legii nr.346/2004.In cazul depunerii unei contestatii, se vor aplica prevederile art. 278^1 alin 1, lit. a din O.U.G. nr. 34/2006. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 5 % din pretul contractului fara TVA, in conformitate cu art 89 alin 2 din HGR. 925/2006.Se va depune in original, astfel: a)- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; conf. art. 90, alin.1 din HG 925/2006;b)- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (candidatul/ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 ( Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul);2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 (Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul) Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni, se accepta, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAPNr. 314/2010);4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura, ;5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 /O.U.G. nr. 34/2006( Nota: Primar ? Gheorghe Stefan, Viceprimari ? Monica- Elena Anton si Dragos Chitic, Secretar municipiu ? Vasile Vi?an, Director Economic ? Dorina StaicuConsilieri Locali : Andrita Valeriu, Baidan Silvia, Balan Gheorghe, Chirila Daniel, Deaconu Gheorghe, Dragusanu Vasile - Catalin, Dumitreasa Gheorghe, Grigoras Adrian, Iliesi Ecaterina, Ionita Ana, Marghidan Victor-Adrian, Misaila Ioan Catalin, Monda Ana, Ouatu Vasile, Popescu Vasile, Simionica Aurelia, Strungariu Viorel, Teodorescu Constantin, Timaru Neculai, Varlan Georgeta Luminita Comisia de evaluare : Morosan Cristina ? presedinte fara drept de vot, Chiperi Oana, Tian Oana, Balu?escu Florin ? membri, Buliga Carmen si Barsan Oana ? membri de rezerva. Aceasta cerinta se aplica atat de catre subcontractant cat si tert-ului sustinator conform OUG nr.34/2006 modificata si completata prin Legea nr. 279/2011.Sesolicita urmatoarele documente: - Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat ;Cerintele referitoare la obligatiile de plata ? se solicita in conformitate cuart. 9 din Ordinul 509/2011 Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Note: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractantavasolicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, INFORMATII GENERALE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa reiasa ca ofertantul a furnizat in ultimii 3 ani produse similare prezentei achizitii.Se solicita informatii relevante dintr-un contract similar de livrare, proces-verbal de predare-primire si recomandare din partea unui beneficiar., ? Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere ?- se vor prezenta CV ? urile cu informatii referitoare la studii, pregatire profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Certificatul ISO 9001:2008, in termenul de valabilitate stabilit de emitent. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Uniunea Europeana pentru toate produsele ofertate ? copii certificate de ofertant ?conform cu originalul? cu stampila si semnatura.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer