Achizitie publica - Achizitionare dotari si mobilier pentru Scoala cu clasele I-VIII Beregsau Mare
Detaliu pentru invitatia numarul 351987
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351987/05.08.2013
Denumire contract: Achizitionare dotari si mobilier pentru Scoala cu clasele I-VIII Beregsau Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Sacalaz (Primaria)Cod fiscal: 5439113, Adresa: str.a IV-a, 368, sacalaz, judetul timis, Sacalaz, Telefon: 0731330136, Fax: 0256367491
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.a IV-a, 368, sacalaz, judetul timis, Sacalaz, Romania, cod postal: 307370, telefon: +40 731330136, fax: +40 256367491, persoana de contact: Georgeta Craia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Sacalaz, loc. Sacalaz, str. a-IV-a nr. 368, jud. Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare dotari si mobilier pentru Scoala cu clasele I-VIII Beregsau Mare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului ce se doreste a fi atribuit se va asigura furnizarea si transportul dotarilor si mobilierului, necesare autoritatii contractante, in conditiile/cantitatile precizate in prezenta documentatie de atribuire si in Caietul de sarcini ?Lista cu utilajele si echipamente inclusiv dotari.
II.1.6) CPV: 39151000-5 - Diverse tipuri de mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 444, 761.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 8895.23 lei; pentru garantia de participare constituita in alta moneda se va face echivalenta leu/valuta avand ca data de referinta cursul BNR de la data publicarii invitatiei de participare; se va constitui prin virament bancar/printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii. Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participare: RO65TREZ6215006XXX000350 - Trezoreria Timisoara.In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. 925/2006, actualizata, daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari (Formularul 18), acesta trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat., respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitatecu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Nota: Instrumentul de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari va trebui sa prevada expres toate conditiile legale in care garantia se va putea executa, inclusiv situatia cuprinsa la art. 278 indice 1, alin. 1, lit. a din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care instrumentalde garantie nu va cuprinde toate conditiile mentionate mai sus, autoritatea contractanta va descalifica/respinge oferta depusa.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, autoritatea contractanta va retine o parte din cuantumul garantiei de participare conform art. 278 indice 1, alin. 1, lit. a din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara TVA, in max. 3 zile lucratoare de la semnarea contractului, integral printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/o societate de asigurare care devine anexa la contract. Daca garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurare, acesta trebuie sa preveda daca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza deciziei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se va restitui de catre autoritatea contractanta, conform art. 92(1) din H.G. 925/2006, actualizata in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal final de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: 1. Prisecaru Georgeta ? inspector achizitii publice ? presedintelecu drept de vot al comisiei de evaluare2. Tulcan Otilia ? consilier juridic ? membru al comisiei de evaluare3. Pancz Maria ? inspector contabilitate ? membru al comisiei de evaluare4. Silaghi Raluca ? manager proiect ? membru al comisiei de evaluare5. Buboi Evodia ? inspector ? membru al comisiei de evaluare6. Stamatin Ionela ? inspector contabilitate ? membru supleant al comisiei de evaluare7. Birsan Marinel ? inspector ? membru supleant al comisiei de evaluare.Todasca Ilie - primarVasiu Liviu Ioan ? viceprimarCosma Ioan ? consilier localNicu Viorel - consilier localNeagu Marin - consilier localRachiciu Petru - consilier localBoboi Dumitru - consilier localBoboi Florin - consilier localOlar Viorel ¬ consilier localGurita Cristian - consilier localNicolae- Mircov Daniel - consilier localPatrascu Vasile - consilier localBalasa Sergiu-Cristian - consilier localTulcan Ioan - consilier localHutu Mihai - consilier localBrindusa Silviu Adrian - consilier localVlad Marioara-Simona ? secretar comunaPancz Maria ? contabil sefMod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa Formularele nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata; nr. 6.1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata si nr. 6.2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata ? in original.In cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2). Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 2 (cf. Ordin nr. 314/2010).3). Cerinta obligatorie: Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c) indice 1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularele nr. 6, 6.1. si 6.2., in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute de art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c) indice 1 si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4). Cerinta obligatorie: Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 6, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP. 1) Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare obiectului procedurii.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care va cuprinde inclusiv activitatea autorizata mai sus indicata ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2) Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii sau echivalentul acestora raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducerea certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatilecompetente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantii participanti la procedura vor prezenta in dovedirea experientei similare lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (calculate pana la data limita de depunere a ofertelor) in baza a maximum 2 contracte, din care sa rezulte ca au fost furnizate produse similar in valoare cumulata de cel putin 444742 lei, lista ce va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, si care sa indice valori, perioade de prestare, beneficiar, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau client privat.Formularul nr. 8 (Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani) ? in original.Nota: Daca valoarea experientei similara prezentate este in alta moneda, se va face echivalenta avand ca data de referinta cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR, 2. In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata. Formularul nr. 15 si anexele sale., 4. Daca oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatii/componentele asumate de fiecare asociat potrivit contractului de asociere.Asociatii vor trebui sa depuna imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului. Daca acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea in limba romana dupa acestea. Formularele nr.11, 12 si 13 in original.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 15:19