Achizitie publica - Achizitionare dulciuri si bauturi racoritoare
Detaliu pentru invitatia numarul 323490
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323490/04.04.2012
Denumire contract: Achizitionare dulciuri si bauturi racoritoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ArgesCod fiscal: 9742496, Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Telefon: 0248/222578, Fax: 0248/222578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, cod postal: 110347, telefon: +40 248222578, fax: +40 248222578, persoana de contact: ioan preoteasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul DGASPC Arges, Pitesti, str.Calea Dragasani, Nr. 8, et. I
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare dulciuri si bauturi racoritoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizaredulciuri si bauturi racoritoare la sediile unitatilor subordonate D.G.A.S.P.C. Arges, conform Anexei 1 la caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 15842300-5 - Dulciuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 183, 859 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar de particip este de 1.800 lei, rap la val minima estimata.Gar de particip este necesara pentru a proteja A.C, fata de riscul unui eventual comportament necoresp. al of, pe intreaga perioada derulata pana la semnarea ctr de achiz. publica si pana la constit gar de buna executie.Gar de particip se exprima in lei si poate fi constit prin: - Scrisoare de garantie bancara ? Se va completaFormularul nr 11, din Sect Formulare, semnat de repreze legal al of, sau- cuOP, in contul D.G.A.S.P.C. Arges, RO43TREZ0465006XXX004386, deschis la Trez MunPitesti , CF 9742496, cu cond ca la data deschid. of , suma sa fie virata in contul DGASPC Arges , sau? instrum. de garant emis de o soc de asig in fav A.C., mentionandu-se in mod expres ca se constit pt proced. ce face ob prez. licitatiiDovada constit gar de particip treb. sa fie prez. cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschid. of si va fi introd. in plicul cu doc de inscriere la proced., nesigilat, exterior plicului care contine of.Per.de valab. a gar. de particip., treb. sa fie egala cel putin cu per. de valab. a of, 90 de zile de la data limita stab pentru dep of.Cf. art. 2781 din OUG nr.34/2006 modif., in cazul in care op. ec. formuleaza contest., iar C.N.S.C. Bucuresti respinge contest. ca nefondata, A.C. va retine contest. o anumita suma, in raport cu val estimata a ctr.Of. care nu sunt insotite de gar de participin cuantumul, forma, si avand perioada de valab solicitata in doc de atribuire , vor fi respinsein cadrul sedintei de deschidere a of , in cf cu art.33, alin.3, lit.b din HG 925/2006, actualizata.Gar. treb. sa fie irevocabila. Instrum. de gar. treb. sa prevada daca plata garantiei se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in cf cu ctr garantat; sau -neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 8% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG. Nr. 928/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);sau- prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi, pana la constituirea cuantumului garantiei.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Formularul nr.1, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Formularulnr.2, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa Formularul nr.3, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Se va completa Formularul nr.4, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sunt: -Adrian Macovei ? Director General;
- Cornel Olteanu ? Director General Adjunct;
- Adriana Badea ? Sef Serviciu Financiar Contabilitate si Buget;Ioan Preoteasa ? Sef Birou Achizitii Publice si Contractare Servicii Sociale-Se va completa Formularulnr.5, din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului;
- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat ( sanatate, pensii, somaj). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Formular tip eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul";
-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Formular tip eliberat de Primaria Locala - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Persoanele juridice romane vor depune Certificat constatator, emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei.Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, certificatul constator, eliberat de ORC, in original/copie legalizata.-Se va depune documentul solicitat in - copie lizibila conforma cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratie privind cifra de afaceripe ultimii 3 ani financiari incheiati.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani, pentru produsele solicitate, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;, - Ofertantii au obligatia prezentarii de mostre, in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra produse similare celor care fac obiectul achizitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 14:16