Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare echipamente pentru dotarea Centrului local de promovare si informare turistica Baru, jud. Hunedoara si Refugiu turistic vf. Tulisa comuna Baru - componente ale proiectului integrat ?Infiintare Centru local de promovare si informare turistica


Detaliu pentru invitatia numarul 343599
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BARU
Numar invitatie: 343599/07.03.2013
Denumire contract: Achizitionare echipamente pentru dotarea Centrului local de promovare si informare turistica Baru, jud. Hunedoara si Refugiu turistic vf. Tulisa comuna Baru - componente ale proiectului integrat ?Infiintare Centru local de promovare si informare turistica Baru, jud. Hunedoara/refugiu turistic Vf. Tulisa?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BARUCod fiscal: 4521427, Adresa: Prof. Dr. Stefan Garbea, Nr. 222, Baru, Telefon: 0254778003, Fax: 0254778398
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare echipamente pentru dotarea Centrului local de promovare si informare turistica Baru, jud. Hunedoara si Refugiu turistic vf. Tulisa comuna Baru - componente ale proiectului integrat ?Infiintare Centru local de promovare si informare turistica Baru, jud. Hunedoara/refugiu turistic Vf. Tulisa?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea finalizarii proiectului ?Infiintare Centru local de promovare si informare turistica Baru, jud. Hunedoara/refugiu turistic Vf. Tulisa? este necesara achizitia bunurilor pentru dotarea celor doua obiective de investitii.Aparatura electrica si IT- (cheltuiala eligibila) : telefon/fax - 1buc, calculator desktop cu accesorii + monitor- 1buc; monitor Ecran: 22 inch - 1bucb)Aparatura audio-video si IT ?- (cheltuiala neeligibila) : videocamera -1buc DVD player -1buc televizor LCD -1 buc aparat foto digital -1 buc videoproiector-1 buc Ecran de proiectie -1 buc camera web -1buc imprimanta multifunctionala ? 1 buc calculator desktop cu accesorii ? 1 bucc)Sisteme de expunere -(cheltuiala eligibila): snap-up de 100x200 cm ? 1 buc; stand brosuri zig-zag ? 3 buc ; flip chart ? 1 buc; avizier pluta 50/70 cm ? 1 bucB . ?REFUGIU TURISTIC VF. TULISA, COMUNA BARU ?vor fi achizitionate: d)Furnizare de panouri de informare cu mesaje variabile cf. descrierii din caietul de sarcini( cu montaj inclus): panouri de informare 400/300 cm - 9 buc; panouri indicatoare de orientare 150/50 cm - 8 buc; panouri de prezentare 120/100 cm -22 buc; stalpi cu sageti indicatoare pe traseu ? 3 buc.Valoarea estimata fara TVA: 89, 925.00 RON (87.342 lei elig+ 2.583 lei neelig)
II.1.6) CPV: 30191000-4 - Echipament de birou, cu exceptia mobilierului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 925 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, respectiv 90 de zile, in cuantum de 2 % din valoarea supusa achizitiei (cf. art.43. ind.1 alin.2, lit a. din OUG nr 34/2006 ): respectiv 1798, 50 lei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 si completarea Anexei la Formularul 12 C garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire- Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel: Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ? Anexa la Formularul 12 C Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: ?Scrisoare/asigurare de garantie bancara in favoarea AC in original si este valabila pe perioada de valabilitate a ofertei. ?ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pina la data deschiderii ofertelor. Contul in care se poate constitui garantia de participare este: RO43TREZ3715006XXX000047, deschis de AC la Trezoreria Hateg titular cont: COMUNA BARU . In cazul scrisorii/asigurarii de garantie bancara se va completa Formularul nr. 11. Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de AC in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar.de buna exec. Garantia de participare, se va restitui conform art. 88 din H.G nr. 925/2006.Cursul euro la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei va fi 1 Euro=4, 3814 stabilit in data de 14.01.2013
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 10% din pretul fara TVA al contractului, Formularul nr. 19 din sectiunea III ? Formulare Daca op. ec. sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria IMM, (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat ? Anexa la Formularul 12 C). Garantia de buna executie, se va constitui cf. art.90.alin. (1)-(3) din HG 525/2006; Autoritatea Contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat in cazul in care Contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie Autoritatea Contractanta are obligatia de a notifica pretentia Contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate. Garantia de buna executie se va restitui conf. art. 92 alin.1 din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elorCerinta nr. 1 - Incadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 privind eligibilitateaCompletarea si prezentarea Formularului 12 A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare ? Declaratie privind eligibilitatea in original.Cerinta nr. 2 - Incadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 se va realiza prin: 1.Completare si prezentare Formular 12 B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare;2. Ofertantul va prezenta certificatul de atestare fiscala , referitoare la situatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul.3. Ofertantul va prezenta certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale , referitoare la situatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, pentru persoanele juridice din Romania in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul.4. In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.5. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale ce are competenta in acest sens, la care se va anexa si traducerea autorizata a acestuia in limba romana.6. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile de la punctul 2.7. Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 3 - Prevenirea si combaterea participarii la licitatii publice cu oferte trucate.Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului nr.314 / 2010 Se cere completarea Formular nr. 12 J.Cerinta nr.4 - Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr 5.Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.5 privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Raducanu Daniel-primar, Farcas Irina-sef Birou financiar-contabil, Achizitii publice, Integrare europeana, Protectia mediului si Deservire, Salasan Silvia-inspector in aparatul de specialitate al primarului, Revitea Cornel-inspector in ap.de specialitate al primarului, Oprise Leonard-inspector de specialit in ap.de spec. al primarului, Becus Simona-secretar.Consilieri locali: Bolea Virgiliu, Butnar Silvia, Bolesc Acxente Vladimir, Bolea Cristian, Dragota Florin, Rahota Vasile, Popescu Marcu, Simion Daniel Mircea, Alicu Ioan Zaharia, Dubreu Petru, Manea Stefan; Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta- Formularul nr.21 .Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 1 - Prezentarea Certificatului constatator ? in original sau copie conform cu originalul ? emis de Oficiul Registrului Comertului iar pt. persoane juridice /fizice straine se vor prezenta: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/atestare/apartenenta profesionala in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va anexa si traducerea autorizata a acestora.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 I. Demonstrarea capacitatii economice si financiare: Media cifrei de afaceri (globale) de minim: 89 000 lei, fara TVA; Cifra de afacerivizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010-2011-2012) Operatorul ec. va prezenta documente contabile in vederea sustinerii cifrei de afaceri In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor doc. pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a sit.ec. si fin. a candidatului/ofertantului. Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani sa fie de minim de 89 000 lei, fara TVA; Pentru echivalenta RON/EURO se va avea in vedere cursul mediu raportat de BCE dupa cum urmeaza: ?Conform cursului mediu BCE in anul 2010, 1 euro= 4.21057 lei; ?Conform cursului mediu BCE in anul 2011, 1 euro= 4, 2386 lei ?Conform cursului mediu BCE in anul 2012, 1 euro= 4, 5500 lei; NOTA: In situatia in care operatorul economic are doar 2 ani de la infiintare se va face media aritmetica aferenta celor doi ani se va verifica daca nivelul rezultat este de minim de ? pentru 89 000 lei, fara TVA; iar daca operatorul este infiintat de mai putin de 1 an se va calcula daca nivelul realizat in lunile de cand este infiintat, este de minim de 89 000 lei, fara TVA; In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% conform Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile. In acest sens ofertantul va depune in afara ofertei ca si document de participare o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor. Ofertantii nerezidenti pot face demonstrarea capacitatii economice si financiare prin prezentarea de documente relevante emise de organe competente din tara de rezidenta.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus, in limba romana Oferta comuna In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.1 Atentie: Ofertantii care prezinta cifra de afacere mai mica decat cea solicitata vor fi respinsi. Demonstrarea situatiei economice si financiare se realizeaza, dupa caz, prin prezentarea unuia sau mai multor documente relevante, cum ar fi: a)declaratii bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional; b)bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Se va prezenta Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului-completarea Formularului nr. 25 - ?ACORD DE ASOCIERE in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni dela si in numele tuturor asociatilor , individual si colectiv, si ca asociatii sunt responsabili pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/ Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/ Consortiu pe intreaga durata a contractului. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca, in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, Nr mediu de angajati . Se solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii; 2.Declaratii de disponibilitate- (Formular 12 L); Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. 4.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, Formular 27-29 ? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional-privind personalul, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respective (conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art. 11 indic.1 din HG nr.925/2006)., Experienta similaraDemonstrare experienta similaraCerinta 1Cerinta minima de calificare privind experienta similara se considera a fi indeplinita daca valoarea totala a contractului/ contractelor de furnizare produse similare, sa fie de minim 89 000 lei, fara TVA; Ofertantul va trebui sa prezinte : lista principalelor produse furnizate (Formular 12 D) in ultimii 3 ani continand : obiectul contractului, valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul benefiar.In cazul in care beneficiarul este un client privatsi, din motive obiective, op. ec. nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se poate realiza printr-o declaratie a operatorului economic. Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva(conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art. 11 indic.1 din HG nr.925/2006)- Formular nr. 27; -Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica derularea contractului in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent. Se solicita prezentarea de certificate/ documente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate ?ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul asocierii cerinta trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pt. partea de contract care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2013 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer