Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare echipamente pentru imbunatatirea dotarilor necesare pentru sistemul de justitie pentru minori din Romania.


Detaliu pentru invitatia numarul 338605
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti
Numar invitatie: 338605/31.10.2012
Denumire contract: Achizitionare echipamente pentru imbunatatirea dotarilor necesare pentru sistemul de justitie pentru minori din Romania.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Justitiei si Libertatilor CetatenestiCod fiscal: 4265841, Adresa: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 037.204.1115, Fax: 037.204.1114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372041115, fax: +40 372041114, persoana de contact: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare echipamente pentru imbunatatirea dotarilor necesare pentru sistemul de justitie pentru minori din Romania.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare echipamente pentru imbunatatirea dotarilor necesare pentru sistemul de justitie pentru minori din Romania.
II.1.6) CPV: 39221000-7 - Echipament de bucatarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 148, 032.27 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, ordin de plata sau orice alt instrument legal in favoarea Ministerului Justitiei in contul IBAN nr. RO22 TREZ 7005 005X XX00 0156 deschis la ATCPMB, in cuantum de : Lot 1:2.145, 16 lei;Lot 2:288, 06 lei;Lot 3:527, 41 lei.Valabilitatea garantiei de participare: 60 zile de ladata depunerii ofertelor in Seap..NOTA: Potrivit art. 278^ 1 alin. 1 lit. c) din O.U.G 34/2006 in situatia in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, respectiv suma de : Lot 1:1.072, 59 lei;Lot2:144, 04 lei; Lot 3:263, 71 lei.Dovada constituirii garantiei de participare va fi transmisa in original autoritatii contractante si va fi depusa in S.E.A.P la adresa www.e-licitatie.ro .Ofertele care nu vor fi insotite de garantia de participare vor fi respinse.In cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.G.R nr. 27/2006". Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Sunt considerati candidati tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM.Comisia de evaluare, in bazaart. 78 si 79 din H.G. 925/2009 isi rezerva dreptul de a solicita clarificari de conformitate pentru garantia de participare, prin solicitarea prezentarii acesteia in original.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului, fara T.V.A., constituita prin: - scrisoare bancara de garantie de buna executie emisa in favoarea autoritatii contractante avand aceeasi valabilitate cel putin cu cea a contractului (FORMULAR 9);
- ordin de plata in contul Ministerului Justitiei nr. RO22TREZ7005005XXX000156 deschis la A.T.C.P.M.B. sau orice alt instrument legal in favoarea Ministerului Justitiei.Perioada de valabilitate va fi egala cel putin cu durata de valabilitate a contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006(fORMULAR 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (FORMULAR2)Certificat de atestare fiscala eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat in luna anterioara depunerii ofertelor in SEAP.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor in SEAP.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? FORMULAR 3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006. (FORMULAR 13).Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Alexandra Mihaela SINC - Secretar general;Laura TIGANUCA - Director Directia Financiar Contabilitate;Simona PANAITESCU - Viza C.F.P;Dan MINZALA - Director Directia Contencios;Alexandru STAN- Birou Avizare Directia ContenciosDiana POPESCU - Sef Serviciul Programe Europene;Adina DEDU - Director Directia Investitii;Constantin RADULESCU? Sef Servicul AchizitiiPublice;Luisa POPA - Economist Serviciul AchizitiiPublice;Simona BATA - Inspector specialist ServiciulAchizitii Publice;Gabriela RUDAU - Ofiter principal ServiciulAchizitii Publice ;Rodica IONESCU ? Expert Serviciul AchizitiiPublice;Mihai ANDREI -consilier;Georgeta CUCU ? comisar sef de penitenciare;Razvan POPA -inspector principal de penitenciareCertificat de participare ca oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la cerere de oferte ca oferta independenta (FORMULAR 3 BIS ). Persoane juridice / fizice romane- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde are sediul (valabil la data depunerii ofertei) din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator obiectuluiprocedurii sau similar.Persoane juridice / fizice straine-documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional similare celor din Romania, in conformitate cuprevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico ? financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta cel putin un document/contract/ proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare.Capacitatea tehnica si profesionala poate fi sustinuta si de o terta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se descarca gratuit din SEAP de la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 10:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer