Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare electrocar si remorca bagaje


Detaliu pentru invitatia numarul 346581
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA AEROPORT CRAIOVA
Numar invitatie: 346581/14.05.2013
Denumire contract: Achizitionare electrocar si remorca bagaje
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA AEROPORT CRAIOVACod fiscal: RO 10300854, Adresa: strada Calea Bucuresti nr. 325, loc Craiova, jud. Dolj, Craiova, Telefon: +40 251416860, Fax: +40 251411112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Calea Bucuresti nr. 325, loc Craiova, jud. Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200785, telefon: +40 251416860, fax: +40 251411112, persoana de contact: MIRCEA OVIDIU DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: R.A.AeroportulCraiova Calea Bucuresti Nr 325
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare electrocar si remorca bagaje
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare echipament pentru transportul bagajelor si al coletelor, compus din urmatoarele elemente: ? Vehicul tractor (tractor cu motor electric) ? 2 buc;? Remorci bagaje ? 5 buc.
II.1.6) CPV: 34144900-7 - Vehicule electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 306, 451 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da In cuantum de 3064, 51 lei . Valabilitatea oferte ? pentru o perioada de 45 de zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor. Se constituie conform HG 925/2006, Art. 86. - (1) prin: 1. Scrisoare de garantie bancara, conf. Formularului 4 2. O.P. in contul Autoritatii contractante, RO16RNCB0134041656690001, deschis la BCR Craiova sau fila CEC, 3. numerar , la casieria Autoritatii Contractante. 4. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Oertantul va face dovada achitarii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, cand : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioda de valabilitate a ofertei si, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se returneaza conf. prev. OUG 34/2006. In conformitate cu art. 278ยน OUG nr. 34/2006, modificat prin OUG77/2012, in situatia in care CNSC respinge o contestatie (...), Autoritatea contractanta urmeaza sa retina contestatarului o anumita suma din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului. (...)a) peste pragul prevazut la Art. 19 (15.000 Euro-n.n.) si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare.Pentru garantiile de participare constituite in alta moneda sau pentru calcularea echivalentei de mai sus se va tine cont de cursul de schimb oficial al BNR de la data de 15 aprilie 2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie in cadrul RA Aeroportul Craiova: 1.Dumitru Mircea2.Dascalu Luminita3.Predescu Adrian4.Pappa Dan5.Golumbeanu Alin6.Chilom Dumitru7.Jianu Mirel8.Ciocnitu Doru9.Mustata Carmen10.Simcelescu Ana-MariaPrezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 8- Prezentare declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare / Formularul 16 din Sectiunea Formulare.- Declaratii privind calitatea de participant - Formularul 17 din Sectiunea Formulare.- Prezentare Certificat de participare la licitatie cu o oferta independenta, conf. Ordin 314/2010 - Formularul 22 din Sectiunea Formulare.- Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP teritoriala din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara dcelei in care este prevazut termenul limita pentru depunerea ofertei;
- Certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita pentru depunerea ofertei;Certificatele vor fi prezentate sub forma de original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea *conform cu originalul* Persoane juridice/ fizice Cerinte obligatorii : Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al ofertantului respectiv este cuprinsaFurnizarea de produse similare, care fac obiectul prezentei achizitii.Documente solicitate: - Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, continand datele reale si actualizate la data limita de depunere a ofertelor.(In cazul in care operatorul economic uzeaza de art.11 (4) din HG 925/2006, certificatele pot fi eliberate si dupa data deschiderii ofertelor intermenul solicitat de autoritatea contractanta.)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care oferta nu este semnata de reprezentantul legal al ofertantului, inscris in documentele de mai sus, se va atasa imputernicirea semnata de reprezentantul legal, in originalPersoane juridice straineDocumente solicitate : - documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, traduse in limba romana .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Alte informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: - Agrementare AACR - Conf. Ordinului Ministrului Transporturilor si Infrastructurii nr. 479/2010, privind autorizarea aerodromurilor civile, Ofertantul trebuie sa fie atestat de Autoritatea Aeronautica Civila Romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil Cerinta obligatorie. prezentarea bilantului contabil la31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente. Pentru ofertantiinerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevedeinregistrarea bilantului, ofertantul va prezenta balanta de verificarecontabila, insotita de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, saude cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toateaspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriilecurente si veniturile din exploatare reflectate in acestea. Ofertantiinerezidenti vor prezenta traduceri legalizate ale documentelor solicitate maisus. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilorprezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate laalineatul precedent nu sunt relevante. In cazul unei asocieri, fiecare asociateste obligat sa prezinte aceste documente, Informatii generale Prezentarea fisei de informatii generale care sa continamedia cifrei de afaceri generale pe ultimii trei ani, respectiv 2012, 2011, 2010.Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani, valoareminima impusa: 612902 lei, sau echivalentul in Euro, cursul mediu al pieteivalutare calculat de BNR pentru fiecare din anii respectivi. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Pentru demonstrarea cifrei de afaceri pt anul 2012 se accepta prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri., In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica sifinanciara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de adovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, princare aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana careasigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art181 lit a, c^1 si dTertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art.69^1 dinOUG nr.34/2006., Nota: Conf. Art 185 (2) din OUG 34/2006, in cazul in care, din motiveobiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitateade a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta aredreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prinprezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poateconsidera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela asituatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani Cerintaobligatorie: - declaratie cu principalele furnizari de produse similare in ultimii3 ani Lista cu principalele furnizari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, date de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urmasunt autoritati contractante sau clienti privati. In cazul unei asocieri, acesteinformatii se vor completa de catre Lider si vor include produsele livrate decatre toti membrii asociatiei in ultimii trei ani, Informatii privind experienta similara Cerinta minima: - Ofertantul va facedovada a cel putin unui contract similar.Pentru demonstrarea experientei similare: se vor prezenta certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea a cel putin unui produs similiare., Asociere Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vordepune oferta comuna. Informatii privind subcontractantii Declaratie privindpartea/partile din contract care sunt subcontractate Ofertantul producator va depune un certificat care sa ateste asigurareasistemului calitatii pentru activitatea de productie echipamente aeroportuare(ISO 9001 sau echivalent). Ofertantul furnizor care nu este si producator vadepune un certificat care sa ateste asigurarea sistemului calitatii pentruactivitatea de comert cu echipamente aeroportuare (ISO 9001 sauechivalent)., In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatorieconomici, fiecare dintre asociati trebuie sa prezinte acest certificat pentrupartea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer