Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare Fantana arteziana la p-ta Mihai Viteazul inclusiv montare


Detaliu pentru invitatia numarul 356706
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Sfantu Gheorghe
Numar invitatie: 356706/24.12.2013
Denumire contract: Achizitionare Fantana arteziana la p-ta Mihai Viteazul inclusiv montare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sfantu GheorgheCod fiscal: 4404605, Adresa: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267316902, Fax: +40 267316901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie 1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, Biroul relatii cu publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. 1 Decembrie 1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare Fantana arteziana la p-ta Mihai Viteazul inclusiv montare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Fantana arteziana la p-ta Mihai Viteazul inclusiv montareValoarea estimata cuprinde: 81900 lei (valoarea contractului initial) +00, 00 lei (cheltuieli diverse si nerpervazute)cheltuieli diverse si nerpervazute: .%
II.1.6) CPV: 34928400-2 - Mobilier urban (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 81, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1638 lei . In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. 1) Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.-depunere a unui ordin de plata sau a unei file CEC caz in care se va mentiona contulRO41RNCB0124038019450011, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor?depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.-scrisoare de garantie bancara in favoarea Primariei municipiului Sfantu Gheorghe, in forma si modul anexat la Sectiunea Formulare Cont: RO51TREZ2565006XXX000146, perioada de valabilitatea a garantiei este egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 60 de zile, incepand cu termenul limita de primire a ofertelor.Data la care se va face echivalenta lei/alta valuta la curs BNR, va fi data publicarii invitatiei de participare .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Formular anexa nr. 9Declaratie privind situatia personala a operatorului economic Completare formular anexa nr.10Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular anexa nr.10/1Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69, indice 1 din OUG34/2006 Formular anexa 10/3Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Antal Arpad Anrdas ? PrimarSztakics Éva Judit ? Viceprimar- Presedintele comisiei de evaluare in cadrul procedurii de achizitie publicaTischler Ferenc? ViceprimarBalint Reka? Membru in comisia de evaluareBaksai Edit - Membru in comisia de evaluareGyorfi Laszlo;-Membru in comisia de evaluareSandor Jo;zsef ? Membru in comisia de evaluarePrezentare formulare tip emise de organismele competente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor: - Bugetul de stat (bugetul consolidat)- Bugetul localNota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Codului Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. -Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorialNotaOfertantul clasat pe primul loc va prezenta documentul in original/copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri: se solicita media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani(2010, 2011, 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Ofertantul va prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze. Ofertantul are obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul). Resursele materiale si umane si alte elemente privind capacitatea tehnica si/sau profesionala ale subcontractantilor declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Informatii privind asociatii In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fiatribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi asociati, operatoruleconomic ? liderul imputernicit are obligatia de a preciza partea/partile dincontract care vor fi executate de asociati, datele de recunoastere ale asociatilor propusi, si acordurile de asociere incheiate. Se vor prezentaformularele/documentele: Declaratie privind partea/partile din contract caresunt indeplinite de asociati si specializarea acestoraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.12.2013 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer