Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare FIRE DE SUTURA


Detaliu pentru invitatia numarul 341289
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BISTRITA
Numar invitatie: 341289/20.12.2012
Denumire contract: Achizitionare FIRE DE SUTURA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BISTRITACod fiscal: 4347593, Adresa: STR. ALEEA BASMULUI NR. 2, Bistrita, Telefon: +40 263223409, Fax: +40 263231108
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ALEEA BASMULUI NR. 2 Bistrita, Bistrita, Romania, cod postal: 420082, telefon: +40 263218232, fax: +40 263231108, persoana de contact: Birou Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Bistrita, str. G-ral Grigore Balan nr. 43, parter, "Biblioteca"
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare FIRE DE SUTURA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionare fire pentru suturi chirurgicale conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 33141121-4 - Suturi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 527, 599.69 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 10551.99 lei sau echivalent in euro, la cursul mediu BNR de 1 euro = 4, 53 lei.Mod de constituire: -Numerar la caseria Spitalului judetean de Urgenta Bistrita, -Prin virament bancar in contul RO22TREZ1015006XXX007174 deschis la Trezoreria Bistrita, - sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data prevazuta ca termen limita de depunere a ofertelor. Daca este cazul se va prezenta Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, intocmita conform LEGE Nr. 346 din 14 iulie 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, la vedere , daca este cazul, pentru constiturea a numai 50% din garantia de participare .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de de buna executie este de 5% din valoarea fara tva a contractului subsecvent.Se va constitui conform art.90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate (formular 1); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular 2); Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului/subcontractantului privind neincadrarea la prevererile art. 69^1 din OUG 34/2006 (formular 5); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 10).Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): - Prof. dr. Mircea Gelu Buta - Manager;
- Ec. Reghina Dragota - Director Financiar-contabil;
- Ec. Catalin Nicolae Halas - Sef Birou Achizitii Publice Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (informatiile acestuia sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor). Pentru persoanele juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta in mod obligatoriu mostre.-Mostrele se vor depune cu adresa de inaintare la sediul autoritatii contractante, odata cu depunerea ofertei.-Mostrele se ambaleaza individual si se eticheteaza cu urmatoarele informatii: denumire ofertant si denumire produs.-Mostrele se solicita odata cu depunerea ofertei pentru dovedirea capacitatii tehnice de a livra / produce produse similare cu cele licitate.-Mostrele sunt considerate cu titlu gratuit., Lista principalelor livrari pe ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2012 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer