Achizitie publica - Achizitionare Franzela alba feliata 300 grame
Detaliu pentru invitatia numarul 345003
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345003/10.04.2013
Denumire contract: Achizitionare Franzela alba feliata 300 grame
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BISTRITACod fiscal: 4347593, Adresa: STR. ALEEA BASMULUI NR. 2, Bistrita, Telefon: +40 263223409, Fax: +40 263231108
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare Franzela alba feliata 300 grame
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare Franzela alba feliata 300 grame ambalata individual.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 318, 060 - 540, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participare (conform art. 43^1, alin. 2/OUG nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare): ?10.800, 00 LEI NOTA: conform prevederilor Art.278^1, alin. 1/OUG34/2006 cu modificari si completari ulterioare, se va retine din garantia de participare, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC, suma calculata in baza acestui articol. ? perioada de valabilitate a garantiei de participare: ?90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) ? modalitatea de constituire a garantiei de participare: ?scrisoare de garantie bancara- Formular nr.6 ?instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ?ordin de plata in contul RO22TREZ1015006XXX007174, Trezoreria Bistrita, ?depunere la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar NOTA: 1. dovada constituirii garantiei de participare se va posta in SEAP (scanata, pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata in ORIGINAL la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor ( exceptie facand viramentul bancar). 2. pentru situatia in care un operator economic doreste sa constituie garantia de participare intr-o alta moneda dacat in lei, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatie in SEAP la cursul BNR.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de de buna executie este de 5% din valoarea fara tva a contractului subsecvent.Se va constitui conform art.90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate (formular 1); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular 2); Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului/subcontractantului privind neincadrarea la prevererile art. 69^1 din OUG 34/2006 (formular 5); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 10).Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Manager ? Prof. Dr. Buta Mircea Gelu, Director Financiar Contabil ? Ec. Dragota Reghina, Director Administrativ ? Ec. Lazany Gabriel, Sef Serviciu Aprovizionare ? Ec. Ostace Septimiu, Sef Serviciu Administrativ ? Ing. Patca Paul, Sef Birou Achizitii Publice ? Ec. Halas Catalin Nicolae, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (informatiile acestuia sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor). Pentru persoanele juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale privind cifra medie de afaceri globalaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari pe ultimii 3 ani certificat ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 08:54