Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE GRUP ELECTROGEN 150KVA/120KW


Detaliu pentru invitatia numarul 332763
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL TG.JIU
Numar invitatie: 332763/31.07.2012
Denumire contract: ACHIZITIONARE GRUP ELECTROGEN 150KVA/120KW
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL TG.JIUCod fiscal: RO 24910259, Adresa: Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Telefon: +40 0253216290, Fax: +40 0253219438
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE GRUP ELECTROGEN 150KVA/120KW
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unui Grup Electrogen 150KVA /120 KW , - putere continua , 1 buc, in vederea dotarii .
II.1.6) CPV: 31121100-1 - Grupuri electrogene cu motor cu aprindere prin compresie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare- in cuantum de 2% din valoarea estimata fara TVA, respectiv1.760 lei .Termen de valabilitate: cel putin egal cu perioada de valabilitate a ofertei. Mod constit: conf.preved. art.86 alin. (1) din HG 925/2006. Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar, contul este RO20TREZ3365005XXX001905, CIF 4246378, deschis la Trezoreria Tg-Jiu. Neprezentarea constituirii garantiei de participare la deschiderea documentatie de atribuire, duce la respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Modalit.constit.: conf.art.90 din HG 925/2006, in cuantum de 8% din valoarea fara TVA a contractului . Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar, contul este RO20TREZ3365005XXX001905, CIF 4246378, deschis la Trezoreria Tg-Jiu.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratia , ,Certificat de participare cu oferta independenta"- conform formularului atasat.-Declaratia privind eligibilitatea (neincadrarea in preved.art.180 din OUG 34/2006)- conform formularului atasat-Declaratia privind neincadrarea operatorilor economici participanti in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006- conform formularului atasat-Declaratia privind neincadrarea in preved.art. 69ยน din OUG 34/2006- conform formularului atasat .Persoane cu functie de decizie: director Ion Popescu, contabil sef Iacob Irina, responsabil viza CFP SirbuAnca.-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat , eliberat de organul de administrare fiscala in raza careia are sediul operatorul economic ofertant , din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celui in care se depun ofertele in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local , eliberat de unitatea administrativ ?teritoriala in raza careia are sediul operatorul economic ofertant , din care trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul. Certificat constatator detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului (diferit de certificatul de inregistrare) al judetului unde firma isi are sediul privind date de identificare ale societatii, filialele, sucursalele, puncte de lucru, administratori, reprezentanti, imputerniciti, durata societatii, actionari/asociati, obiect de activitate (cod CAEN), mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc, care se va prezenta in original/copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale.Cerinta minima de calificare pe care ofertantul trebuie sa oindeplineasca este ca media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa nu fie mai mica de 110.000 lei., Bilantul contabil sau extrase de bilant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Cerinta minima de calificare pe care ofertantul trebuie sa oindeplineasca este prezentarea a cel putin unui contract a carei valoarea sa nu fie mai mica de 80.000 lei., Certificat constatator sau referinte privind indeplinirea obligatiilor contractuale avand ca obiect furnizarea de produse similare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP , prin accesarea directa si neconditionata a documentatiei atasate invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer