Achizitie publica - achizitionare haine de serviciu
Detaliu pentru invitatia numarul 320679
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320679/23.02.2012
Denumire contract: achizitionare haine de serviciu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Isaccei nr.25, Tulcea, Romania, cod postal: 820166, telefon: +40 240517712, fax: +40 240516425
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Tulcea, Str.Isaccei nr.25, Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitionare haine de serviciu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE HAINE DE SERVICIU PENTRU PERSONALUL SILVIC DE TEREN SI BIROU
II.1.6) CPV: 18222000-1 - Haine de serviciu (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantie de participare 2240 lei.Garantia de participare este valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraCerinta obligatorie: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 224 200 lei.Se va declara cifra de afacei pe anii 2008, 2009 si 2010 atat in lei cat si in euro.Se va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31 decembrie al fiecarui an.Nota: Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonsreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute de lege.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaCerinta obligatorie: i)Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei similare, respectiv o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indeferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau client beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Informatiiprivind subcontractantiiCerinta obligatorie: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Informatii privind asociereaCerinte obligatoriiIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie , fiecare operator economic din cadrul asocierii va trebui sa indeplineasca conditiile privindSituatia personala a ofertantuluiCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare)Situatia economico-financiara si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii asociatiei respective.Daca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Proiect de contract insusitProiectul de contract va fi prezentat cu mentiunea"De acord cu propunerea de contract"-semnat si stampilat semnat pe fiecare pagina.Nota: Eventualele propuneri de modificari/completari/eliminari ale clauzelor contractuale vor fi transmise autoritatii contractante respectand termenele prevazute la art.78-79 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dupa data deschiderii ofertelor nu se mai accepta modificari/completari/eliminari ale clauzelor contractuale.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2012 12:14