Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIONARE HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE1


Detaliu pentru invitatia numarul 344309
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE IALOMITA
Numar invitatie: 344309/26.03.2013
Denumire contract: ACHIZITIONARE HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE IALOMITACod fiscal: RO 4231822, Adresa: MATEI BASARAB, NR 14, SLOBOZIA, IALOMITA, Slobozia, Telefon: 0722324563, Fax: 0243/230152
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. MATEI BASARAB, NR 14, SLOBOZIA, IALOMITA, Slobozia, Romania, cod postal: 920031, telefon: +40 243237140, fax: +40 243230052, persoana de contact: COMP. DE ACHIZITII PUBLICE INTERNE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL D.G.F.P. IALOMITA, LOC. SLOBOZIA, JUD. IALOMITA, BD. MATEI BASARAB, NR. 14, ET. 2, CAM. 206.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE HARTIE PENTRU FOTOCOPIATOARE1
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia de hartie pentru fotocopiatoare necesara desfasurarii activitatii la nivelul D.G.F.P. Ialomita.
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 65, 075 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.300 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.Garantia de participare la licitatie se va prezenta la deschiderea licitatiei, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuireb) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, in original.c) Virament bancar in contul autoritatii: RO27TREZ3915005XXX000115, deschis la Trezoreria mun. Slobozia. Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante ( in copie conform cu originalul sau in original). Pe ordinul de plata se va specifica denumirea completa a achizitiei. Dovada efectuarii viramentului va fi depusa la sediul autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor. Garantia de participare trebuie depusa in original.In conditiile art. 278^1, alin. (1), lit. a), autoritatea contractanta va retine o parte din garantia de participare, in raport cu suma estimata, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata.In conformitate cu prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004, IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Formular nr. 1A)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 si se va avea in vedere modificarea adusa de H.G. 1045/2011. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 din H.G. nr. 925/2006(A).Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu in termen de 2 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.In baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004, garantia de buna executie a operatorilor economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.(Formular nr. 1B)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006(A) - formular A, prezentare in original;b) declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006(A) - formular B, prezentare in original;c)certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului PANRMAP nr. 314/2010 - formular C, prezentare in original;d) declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006(A), conform specificatiilor din Legea nr. 279/2011 - formular D, prezentare in original.Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, implicate in procesul de organizare, derulare si finalizare a procedurii: Drobota Danut Ioan; Panait Paulina;Bratcovschi Raluca; Ilie Angela.e) certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fiscale la data de 25 a lunii precedente celei in care se depun ofertele;f) certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fiscale la data de 25 a lunii precedente celei in care se depun ofertele;g) certificatul de cazier fiscal, fara inscrisuri sau mentiuni sanctionate de legile financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara;Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.h) declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular E, prezentare in orginal.Daca este cazul: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,Conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Obs. Specificati obligatoriu numele persoanei autorizate sa semneze (nu doar semnatura). Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data limita de depunere a ofertelor.Din certificatul constatator trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).h) administratorul/imputernicitul operatorului economic.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Persoane juridice / fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este rezident, documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, completata inclusiv cu datele referitoare la cifra medie de afaceri, in domeniul aferent contractului in anii 2010-2012, trebuie sa fie cel putin egala cu 130.000 lei, formular F - prezentare inoriginal.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari - formular G, prezentare in original., Certificate sau alte documente care sa ateste conformitatea produsului., RecomandarePrezentarea cel putin a unui document/recomandare din partea unui beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate, semnate de conducatorii unitatilor la care au fost livrate produsele similare. Implementarea Standardului de Management al Calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent.Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2013 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer