Achizitie publica - Achizitionare imprimante pentru instantele judecatoresti si aparatul propriu al Ministerului Justitiei.
Detaliu pentru invitatia numarul 339382
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339382/13.11.2012
Denumire contract: Achizitionare imprimante pentru instantele judecatoresti si aparatul propriu al Ministerului Justitiei.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Justitiei si Libertatilor CetatenestiCod fiscal: 4265841, Adresa: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 037.204.1115, Fax: 037.204.1114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare imprimante pentru instantele judecatoresti si aparatul propriu al Ministerului Justitiei.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Ministerul Justitiei va achizitiona un numar de 250 imprimante pentru dotarea instantele judecatoresti in vederea implementarii Noului Cod de Procedura Civila si a Oficiului National de Prevenire a Criminalitatii si Cooperare pentru Recuperarea Creantelor Provenite din Infractiuni din cadrul aparatului propriu al ministerului.
II.1.6) CPV: 30232110-8 - Imprimante laser (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 478, 629.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constitui prin scrisoare de garantie bancara sau orice alt instrument legal in favoarea Ministerului Justitiei in cuantum de 9.572, 58lei.Valabilitatea garantiei de participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor in SEAP, inclusiv.NOTA: Potrivit art. 278^ 1 alin. 1 lit. b) din O.U.G 34/2006 in situatia in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, respectiv suma de 4.258, 63 lei .Dovada constituirii garantiei de participare va fi depusa in original la sediul autoritatii contractante si in S.E.A.P la adresa www.e-licitatie.ro.Ofertele care nu vor fi insotite de garantia de participare vor fi respinse.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului, fara T.V.A., constituita prin scrisoare bancara de garantie de buna executie emisa in favoarea autoritatii contractante avand aceeasi valabilitate cel putin cu cea a contractului (FORMULAR 7) sau orice alt instrument legal constituit in favoarea Ministerului Justitiei.Perioada de valabilitate va fi egala cel putin cu durata de valabilitate a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (FORMULAR 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (FORMULAR 2)Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele in SEAP.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele in SEAP.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? FORMULAR 3.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (FORMULAR 3 BIS)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 (FORMULAR 11).Ofertantul/Ofertantul asociat/tertul sustinator sau subcontractantul (daca este cazul), care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt exclusi din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ovidiu Putura, Secretar de statSimona Maya Teodoroiu, Secretar de statAlexandra MihaelaSinc, Secretar generalIon Krech, Director Directia Tehnologia InformatiilorDan Minzala, Director Directia ContenciosAlexandru Stan, sef Bioru Avizare, Directia ContenciosLaura Tiganuca, Director Directia Financiar ContabilaAdina Dedu, Director Directia InvestitiiSimona Panaitescu, Controlor financiar preventiv propriuConstantin Radulescu, Sef Serviciul Achizitii PubliceSimona Mariana Bata, economist Serviciul Achizitii PubliceGabriela Rudau, ofiter principal I Serviciul Achizitii PubliceLuisa Popa, economist Serviciul Achizitii PubliceDaniel Ciortan, specialist IT, Directia Tehnologia InformatieiRazvan Craciunescu, specialist IT, Directia Tehnologia InformatieiAdrian Grecu, specialist IT, Directia Tehnologia InformatieiIonut Stan, consilier juridic, Directia Tehnologia InformatieiCornel Virgiliu CALINESCu, sef birou Oficiul National de Prevenire a Criminalitatii si Cooperare pentru Recuperarea Creantelor Provenite din InfractiuniAndrei Furdui, consilier juridic Oficiul National de Prevenire a Criminalitatii si Cooperare pentru Recuperarea Creantelor Provenite din Infractiuni Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde are sediul (valabil la data depunerii ofertei) din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator obiectuluiprocedurii sau similar.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico ? financiara: Fisa de informatii generale (FORMULAR 4)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP de la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 11:47