Achizitie publica - Achizitionare legume in conserve
Detaliu pentru invitatia numarul 337277
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337277/12.10.2012
Denumire contract: Achizitionare legume in conserve
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL TG.JIUCod fiscal: RO 24910259, Adresa: Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Telefon: +40 0253216290, Fax: +40 0253219438
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare legume in conserve
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare legume in conserve : fasole verde in conserva, mazare boabe in conserva , zarzavat pentru ciorbe , ghiveci in bulion in conserva, rosii in bulion in conseva - necesare pentru hranirea efectivelor de persoane private de libertate.
II.1.6) CPV: 15330000-0 - Fructe si legume transformate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 30, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cerinta obligatorie: Completarea formularului 10 ? Instrument de garantare, prin care ofertantul ia cunostinta, prin semnare pe proprie raspundere, de posibilitatea de a i se retine garantia de participare, in situatia cazurilor enumerate in formular.Cuantum: de 2 % din valoareaestimata fara TVA a fiecarui lot in parte: lot1-136 lei; lot2-120 lei; lot3-120lei; lot4-180lei; lot5-58lei. Mod de constituire: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original;sau prin virament bancar, cu ordin de plata, in contul Penitenciarului Tg-Jiu, deschis la Trezoreria Tg-Jiu, RO20TREZ3365005XXX001905, cod fiscal 4246378. Indiferent de modalitatea de constituire, dovada efectuarii acestui fapt va fi scanata si depusa online. Garantia de participare se va depune si in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de deschidere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei va fi de minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Conf. art.90 din HG 925/2006 , in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent de furnizare. Garantia de buna executie a contractului se poate constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, virament bancar, prin ordin de plata, Cod IBAN RO20TREZ3365005XXX001905, deschis la Trezoreria Mun. Tg-Jiu. Cod fiscal 4246378.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, constituirea acesteia se poate face prin depunerea la casierie a sumei in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea : completarea formularului 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 : completarea formularului 2- Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta: completarea formularului 3- Declaratie privind neincadrarea la art. 69^1: completarea formularului 4.- Persoanele cu functii de decizie din cadrul penitenciarului sunt: director Ion Popescu, contabil sef Irina Iacob, responsabil viza CFP Anca Sarbu.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completarea formularului 5 NU
Capacitatea economica si financiara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 10:28