Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 12057 | 120994 | 121850 | 122 mm rm-70 | 122 o3 | 122140 | 122204 | 12314 | 123241 | 1233 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare lemn de foc de esenta tare


Detaliu pentru invitatia numarul 350058
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arges
Numar invitatie: 350058/08.07.2013
Denumire contract: Achizitionare lemn de foc de esenta tare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ArgesCod fiscal: 9742496, Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Telefon: 0248/222578, Fax: 0248/222578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, cod postal: 110347, telefon: +40 0248271131, fax: +40 0248271220, persoana de contact: ioan preoteasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, etaj I, camera 23.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare lemn de foc de esenta tare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare lemn de foc de esenta tare (fag, stejar, carpen) pentru unitatile subordonate DGASPC Arges, in conformitate cu cerintele din caietul de sarciniValoarea minima estimata (219.200, 00 lei fara TVA) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) pentru produsele cuprinse in cantitatea minima estimata aferenta perioadei :01.07.2013 pana la 31.12.2013, Valoarea maxima (333.200, 00 lei fara TVA) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, respectiv pentru toate produsele cuprinse in cantitatea maxima estimata, aferenta perioadei derularii contractului pana la data de de 30.04.2014 (prin aplicarea prevederilor art. 6, alin. (3) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Valoarea estimata fara TVA: intre 219.200, 00 si 333.200, 00 RONOptiuni: Posib.de prelung. a ctr. si suplim. cantit.de prod., cf. art.6, alin.3 din HG 925/2006, actualizata.
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 219, 200 - 333, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare, este de 3.300, 00 lei (raportata la val.minima estimata)- garantia de participare poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari- Scrisoare de garantie bancara ? se completeaza Formularul nr.11, din sectiunea Formulare, semnata de reprez legal al ofertantului, sau- O.P in contul D.G.A.S.P.C. Arges deschis la Trezoreria Pitesti: RO43TREZ0465006XXX004386, cod fiscal 9742496, (vizat de unitatea bancara emitenta )sau- polita de asigurare , in favoarea autorit.contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei licitatii.Perioada de valab.a garantiei de participare, trebuie sa fie egala cel putin cu perioada de valab. a ofertei - 90 de zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelorDovada constituirii garantiei de participare va fi introdusa in plicul cu documentele de inscriere la procedura, nesigilat , exterior plicului care contine oferta.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma, si avand perioada de valab.solicitate in doc.de atribuire , vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertei, in cf cu art.33, alin3, lit b din HG 925/2006, actualizataAutoritatea contractanta va retine din garantia de participare o anumita suma, in raport cu valoarea estimata a contractului , ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/2006.Data la care se va face echivalenta leu/valuta: curs BNR la data publicarii Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse: 8 % din valoarea contractului (fara TVA);Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG. Nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);sau- prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi (fara TVA), pana la constituirea cuantumului garantiei.Contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la unitatea Trezoriei Statului la dispozitia autoritatii contractante cu suma initiala in cuantum de 0.5% din valoarea contractului, fara TVA (in conformitate cu HG 1045/18.10.2011);
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind eligibilitatea - Se va completa Formularului nr.1 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006 - Se va completa Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 69^1 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantuluiPersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? Adrian Macovei, Director General Adjunct Protectia Copilului si Asistenta Sociala ?Cornel Olteanu, Director General Adjunct Strategii, Programe, Proiecte - Florian Pena, Sef Serv. Financiar Contabilitate si Buget ? Adriana Badea, Sef Birou APCSS ? Ioan Preoteasa, - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formular nr.3 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Se va completa Formular nr. 4 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, care atesta situatia obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Se va depune Formular tip eliberat de Primaria locala in original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?.- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de D.G.F.P., care atesta situatia obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Se va depune Formular tip eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat , in original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu (cf. art. 9, alin. 1 din Ordinul 509/2011, emis de presedintele A.N.R.M.A.P.) - Persoanele juridice/fizice romane ? Certificat constatator - emis de ORC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORNC.Se va depune documentul solicitat in original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?Persoanele fizice/juridice straine ? Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Se va depune documentul solicitat in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emite un astfel de document, se accepta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, certificatul constatator, eliberat de ORC, in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani, pentru produse similare, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2013 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer