Achizitie publica - Achizitionare lemne foc esenta tare
Detaliu pentru invitatia numarul 334453
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334453/29.08.2012
Denumire contract: Achizitionare lemne foc esenta tare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI VASLUICod fiscal: 4226338, Adresa: STR.HAGI CHIRIAC, NR.1, VASLUI, JUDETUL VASLUI, Vaslui, Telefon: 0235/303487, Fax: 0235/318257
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.HAGI CHIRIAC, Nr.1 - Secretariat, Vaslui, Romania, cod postal: 730120, telefon: +40 235303487, fax: +40 235318257
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul de Politie al Judetului VasluiMun.Vaslui, str. Hagi Chiriac, nr.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare lemne foc esenta tare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare lemne foc esenta tare
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 87, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare = 870 leiGarantia de participare se constituie in oricare din formele prevazute la art.86 din H.G.nr.925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 zile de la data termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 278 1 din O.U.G. nr.34/2006, 87 si 88 din HG nr. 925/2006.Contul de Trezorerie : RO07TREZ6565005XXX000244, COD FISCAL 4226338. Garantia de participare poate fi constituita si prin depunea sumei in numerar la casieria unitatii. Adresa casieriei: Vaslui, str.1 Decembrie, nr.2B, Garaje Politie.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie depusa cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Observatie: Ofertele care nu sunt insotite de documentul de constituire a garantiei de participare, in forma, termenul si cuantumul solicitat, vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie = 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Garantia de buna executie va fi constituita in oricare din formele prevazute la art.90 din H.G.nr.925/2006, avandu-se in vedere si prevederile H.G.nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 1;? Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea la art.181 din O.U.G.nr.34/2006, completata in conformitate cu Formularul 2;? Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea la art.69.1 din O.U.G.nr.34/2006, completata in conformitate cu Formularul 10;? Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" completata in conformitate cu Ordinul nr.314/2010 al A.N.R.M.A.P. completata in conformitate cu Formularul 3;? Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), dincare sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. In cazul in care ofertantul figureaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta si nu se incadreaza in prevederile Ordinului nr.2618/2011 pentru modificarea O.M.F.P.nr.752/2006, acesta va fi exclus de la procedura. Documentele pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala.Documentul poate fi prezentat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru conformitate, in cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie "conform cu originalul", ofertantul clasat pe primul loc va prezenta autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, documentul solicitat in original sau o copie legalizata a acestuia.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimiitrei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea acordului ? cadru;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP, atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 09:49