Achizitie publica - ACHIZITIONARE LUCRARI DE CONSTRUIRE DISPENSAR UMAN, COMUNA DOSTAT
Detaliu pentru invitatia numarul 330575
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330575/27.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIONARE LUCRARI DE CONSTRUIRE DISPENSAR UMAN, COMUNA DOSTAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DOSTAT (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI DOSTAT)Cod fiscal: 4562265, Adresa: Str. Principala nr.250 localitatea Dostat jud. Alba, Dostat, Telefon: +40 0258764602, Fax: +40 0258764690
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala nr.250 localitatea Dostat jud. Alba, Dostat, Romania, cod postal: 517275, telefon: +40 0258764602, fax: +40 0258764690, persoana de contact: Ana Popa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala nr.250 localitatea Dostat jud. Alba, Dostat, Romania, cod postal: 517275, telefon: +40 0258764602, fax: +40 0258764690
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE LUCRARI DE CONSTRUIRE DISPENSAR UMAN, COMUNA DOSTAT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare lucrari de constructie a unei cladiri cu destinatie de dispensar uman, format din cabinet medical, punct farmaceutic, cabinet stomatologic si locuinta de servici
II.1.6) CPV: 45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 514, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
valoarea garantiei de participare este de 10000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Tinand cont de prevederile din O.U.G. 34/2006 cu privire la contestatii si solutionarea acestora se va retine contestatarului, caruia i-a fost respinsa contestatia de catre C.N.S.C. ca nefondata, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 pct.b :4200 lei+0, 1% din ceea ce depaseste 420001 lei si anume: 4294, 85 lei.
Garantie de buna executie
se solicita ca si garantie de buna executie un procent de 10% din valoarea contractului de lucrari.garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea formularului Nr. 1 Declaratie privind EligibilitateaCompletarea formularului privind informatii generale despre ofertant Nr. 2Completarea formularului Nr. 3 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletarea si prezentarea formularului Nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006Certificat de atestare fiscala emis de Directia Finantelor Publice Teritoriala cu privire la plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (pentru persoanele juridice din Romania) din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul fiscal emis de autoritatea publica locala cu privire la plata impozitelor si a taxelor la bugetul local (pentru persoanele juridice din Romania)din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in a justifica inexistenta datoriilor persoanei juridice catre bugetul de stat sau bugetele localeimputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractulIn conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaSe solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006; se va prezenta atat de catre subcontractant , cat si de tertul sustinator.Persoanele participante la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica din cadrul autoritatii contractante sunt: Cindea Emilia Livia ?primar, Paucean Ioan ? viceprimar, Cristian Ana ? Secretar, Popa Ana - contabilAvram Elena, AvramFlorin, Albu Vasile, Baba Cornel, Blagutiu Aurica, Barb Mioara, Falamas Vasile, Marginean Anita, Paucean Ioan -consilieri locali Codul CAEN al ofertantului trebuie sa fie in concordanta cu obiectivul contractului atribuit.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (nu mai vechi de 30 zile la data depunerii ofertelor)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, trebuie sa fie de minim 1 000 000 lei.Se vor prezenta pentru ultimii trei ani (cu exercitiu financiar finalizat), bilantul contabil insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat la organele competente.Identificarea financiaraCursul leu/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei va fi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Betoniera ?101 -250 l minim 1 buc2. Picamer - minim 1 buc3. Placa vibratoare - minim 1 buc .4. Excavator pe pneuri(buldoexcavator) ?minim 1 buc5. Ferastrau mecanic tip Drujba - minim 1 buc 6.Vibrator pentru beton ? minim 1 buc7. Malaxor pentru mortar ? minim 1 buc Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, Asigurarea de resurse umane ce vor fi implicate in executia contractului: 1 inginer in specialitatea Constructii civile, Industriale si Agricole (C.C.I.A.) licentiat al unei facultati de constructii cu experienta profesionala de minim 3 ani;1 responsabil tehnic cu executia atestat, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani., Ofertantul trebuie sa detina ca si experienta similara minim un contract similar executat cu valoare de minim 500 000 lei avand ca obiectiv CONSTRUIRE CLADIRILista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de la data depunerii ofertelorSe solicita copii ale paginilor relevante(denumirea contractului, denumirea partilor, valoarea si durata contractului)din contracte de lucrari, incluse in formularul Nr. 7.Procesele/procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si procesul/procesele verbale de receptie finala (daca e cazul).Recomandare pentru realizarea contractului prin care ofertantul isi justifica experienta similara. Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale inclusiv respectarea termenului contractual (in cazul nerespectarii termenului contractual se vor specifica obligatoriu motivele. Ofertantul trebuie sa detina certificat/certificate care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii in conformitate cu cerintele ISO 9001 (sau echivalent) valabil la data deschiderii ofertelor., Ofertantul trebuie sa detina certificat/certificate prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului in vigoare ce se aplica contractului (ISO 14001 sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiarafinanciaraPunctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei?: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 80 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = valoarea ofertei cu pretul cel mai mic /pretul ofertei luate in calcul X 80
garantia lucrarii
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Perioada de garantie a lucrarii: a) pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim (20 puncte); b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la punctul a) se acorda punctajul astfel: P garantie (n) = (perioada (n) / 5 ani) x punctajul maxim acordat;. Orice oferta cu o Perioada de garantie a lucrarii de 5(cinci) ani, inclusiv, si de asemenea, ofertele a caror durata de garantie depaseste 5(cinci) ani, vor primi punctajul maxim.Se solicita o perioada de garantie de minim 2 ani.Oferta ce contine o garantie a lucrarii mai micade 2 ani este oferta neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in intregime in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 15:08