Achizitie publica - ACHIZITIONARE LUCRARI SUPLIMENTARE PENTRU OBIECTIVUL REABILITARE (ASFALTARE) STRAZI IN COMUNA CIUGUD
Detaliu pentru invitatia numarul 341107
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341107/17.12.2012
Denumire contract: ACHIZITIONARE LUCRARI SUPLIMENTARE PENTRU OBIECTIVUL REABILITARE (ASFALTARE) STRAZI IN COMUNA CIUGUD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA INTERCOMUNITARA CIUGUD-BERGHINCod fiscal: 23619090, Adresa: STR. PRINCIPALA NR.157, Ciugud, Telefon: 0258 841205, Fax: 0258 841205
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA NR.157, Ciugud, Romania, cod postal: 517240, telefon: +40 258841205, fax: +40 258841205, persoana de contact: GHEORGHE DAMIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala nr. 157 localitatea Ciugud, jud. Alba - sediul Primariei comunei Ciugud - Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (dezvoltare locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIONARE LUCRARI SUPLIMENTARE PENTRU OBIECTIVUL REABILITARE (ASFALTARE) STRAZI IN COMUNA CIUGUD
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia reprezinta lucrari suplinmentare aferente proiectului Reabilitare (asfaltare) a strazilor din comuna Ciugud finantat din Fondul European Agricol de Dezvoltare Rurala. achizitia presupune extinderea strazilor asfaltate in localitatile Ciugud, Seusa si Hapria pe strazile: Calea Doamnei, Mihulesti, Pod, Bisericii, Calea Rosie, Spre Prunarie, Americani, Dupa Camin.
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 411, 670 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 8000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Tinand cont de prevederile O.U.G. 34/2006 cu privire la contestatii si solutionarea acestora se va retine contestatarului, caruia i-a fost respinsa contestatia de catre C.N.S.C. ca nefondata, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1, lit a).Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi data de 28 decembrie 2012 conform cursului anuntat da BNR.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului. Se va constitui in conformitate cu prevederile art 90 alin (1)-(3) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare respectiv H.G. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea formularului Nr. 1 Declaratie privind EligibilitateaCompletarea formularului Nr. 3 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletarea si prezentarea formularului Nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006Certificat de atestare fiscala emis de Directia Finantelor Publice Teritoriala cu privire la plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (pentru persoanele juridice din Romania) din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte.Certificatul fiscal emis de autoritatea publica locala cu privire la plata impozitelor si a taxelor la bugetul local (pentru persoanele juridice din Romania)din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in a justifica inexistenta datoriilor persoanei juridice catre bugetul de stat sau bugetele localeimputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractulin conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaPentru persoanele juridice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 cu privire la conflictul de interesePersoanele participante la organizarea si derularea procedurii de achizitie publica din cadrul autoritatii contractante sunt: Pop Dan Doru- responsabil de proiect, Arsu Vasile Marius - expert administratie publica, Litan Cristina Susana - expert contabil, Gligor Delia - jurist. Persoanele cu capacitate de decizie la nivelul Autoritatii contractante sund: Damian Gheorghe-presedinte, Bica Vasile - vicepresedinte. Consilieri in cadrul consiliului de administratie: Magda Ioan Nechifor, Pluta Nicolae, Ciobota Gheorghe, Patachi Gabriel, Hategan Nicolae, Tudor Gheorghe Viorel. Codul CAEN al ofertantului trebuie sa fie in concordanta cu obiectivul contractului atribuit.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie realesi obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 800 000 lei. Se va completa Formularul privind informatii generale despre ofertant Nr. 2. Se vor prezenta pentru ultimii trei ani (cu exercitiu financiar finalizat), bilantul contabil insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat la organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Asigurarea de resurse umane ce vor fi implicate in executia contractului: Minim 1 Sef santier cu specializarea inginer constructii drumuri; Minim 1 responsabil tehnic cu executia atestat MDRL; Minim 1 C.Q. atestat I.S.C.. Personal de executie: minim 5 asfaltatori, minim 1 dulgher, minim 2 pavatori si minim 5 muncitori deservire, Asigurarea unui minim necesar de utilaje: 2 buc Autograder;1 buc autogudronator;1 buc Buldozer pe senile;1 compactor static autopropulsat cu rulouri;1 compactor vibrator autopropulsat mixt;1 compactor static autopropulsat pe pneuri;1 perie mecanica pentru curatat fundatii drumuri;1 repartizator finisor mixturi asfaltice., Ofertantul va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani - Formularul nr. 7 calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca acesta a executat lucrari similare. Se va prezentacel putin un 1 contract de lucrari (asfaltare strazi) in valoare de cel putin 400000 lei. Se vor prezenta copii certificate conform cu originalul dupa procesul/rocesele verbale de receptie aferente contractului prin care se justifica experienta similara Ofertantul trebuie sa detina certificat/certificate care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii in conformitate cu cerintele ISO 9001(sau echivalent)in domeniul aferent contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, Ofertantul trebuie sa detina certificat/certificate care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului in vigoare in conformitate cu cerintele ISO 14001(sau echivalent)in domeniul aferent contractului valabil la data limita de depunere a ofertelor ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 80 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei cu pretul cel mai mic /pretul ofertei luate in calcul X 80
Perioada de garantie a lucrarii
20
Descriere: Perioada minima solicitata de garantie a lucrarii este de 2 ani. Perioada maxima a garantiei pentru care oferta va fi punctata este de 5 ani. Punctajul pentru factorul de evaluare se acorda astfel: a)Pentru pentru o perioada de garantie ofertata de 5 ani si peste 5 ani se acorda punctajul maxim (20 puncte); b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la punctul a) Mai mare de 2 ani dar mai mica de 5 anise acorda punctajul astfel: P garantie (n) = (perioada (n) / 5 ani) x punctajul maxim acordat; Orice oferta cu o Perioada de garantie a lucrarii mai mica de 2(doi) ani va fi respinsa ca neconforma.Orice oferta cu o Perioada de garantie a lucrarii de 5(cinci) ani, inclusiv, si de asemenea, ofertele a caror durata de garantie depaseste 5(cinci) ani, vor primi punctajul maxim
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de participare este disponibila in integralitate in Sistemul Electronic de achiyitii SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.01.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 08:21