Achizitie publica - Achizitionare masina de marcaj rutier
Detaliu pentru invitatia numarul 343757
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343757/13.03.2013
Denumire contract: Achizitionare masina de marcaj rutier
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul CovasnaCod fiscal: 4201988, Adresa: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267311190, Fax: +40 267351228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: BISZOK Attila Zsolt
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: BISZOK Attila Zsolt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare masina de marcaj rutier
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare masina de marcaj rutier pentru intretinerea drumurilor judetene: - Furnizorul se obliga sa furnizeze si sa puna in functiune o masina de marcaj rutier, cu toate dotarile indicate in propunerea tehnica si Caietul de Sarcini si in conformitate cu obligatiile asumate prin contract;
- Furnizorul se obliga sa asigure instruirea personalului Serviciului de Administrare a Drumurilor JudeteneCovasna din cadrul Consiliului Judetean Covasna care va exploata si intretine masina.- Furnizorul se obliga sa asigure service in perioada de garantie pentru produsul livrat, conform cerintelor din Documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 34922000-6 - Echipament pentru marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 290, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.000 lei.Modul de constituire a garantiei: (1) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza Formularul nr. F2; (2) depunerea in numerar la caseria autoritatii contractante, (3) documente eliberate in conditiile legii de catre o societate de asigurari; (4) virament in contul autoritatii contractante nr. RO39TREZ2565006XXX000168, cod fiscal 4201988 deschis la Trezoreria municipiului Sf. Gheorghe, jud. Covasna; (5) oricare din modalitatile prevazute la art. 86 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei in euro, se va utiliza contul BCR Sf. Gheorghe nr. RO37RNCB0124038027840001; conversia in lei se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a oferteleor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, aceasta va trebui sa fie emisa de o banca din Romania sau de o banca din strainatate, care are drept corespondent o banca din Romania, sau are sucursala in Romania, in favoarea autoritatii contractante.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.In cazul in care sunt aplicabile prevederile art. 278^1 alin. (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ofertantul depune o contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma prevazuta de acest articol.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie poate fi constituita dupa cum urmeaza: Conform prevederilor H.G. nr. 925/2006 art. 90 alin. (1) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractConform prevederilor H.G. nr. 925/2006 art. 90 alin. (3) Daca partile convin, garantia de buna executie se va constituiprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.IMM-uri: daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducere cu 50% la criteriul: cuantumul garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si depunerea declaratiei privind eligibilitatea (Formularul nr. F3). In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de-a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte sustinute de catre terti, fiecare sustinator are obligatia de-a demonstra indeplinirea cerintei.Completarea si depunerea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata. In cazul depunerii unei oferte sustinute de catre terti, fiecare sustinator are obligatia de-a demonstra indeplinirea cerintei. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciuna din situatiile de la literele a, c1 si d prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 (Formularul nr. F4)Completarea si depunerea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. F5). In cazul in care exista subcontractanti/asociati sau terti sustinatori, atunci si acestia vor completa si depune acest formular. Persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tamas Sandor, Kovacs Odon, Varga Zoltan, Sztakics Istvan Attila, Somboti Andreea, Csog Eva, Barcsa Arpad, Orosz Andrea, Ferencz Ludovic, Vass Stefan, Domokos Reka, Biro Donat, Biszok Attila - Zsolt, Velencei Janos, Marti Imre, Para Zoltan, Incze Gyula, Demeter Pal, Szabo; Agoston. Consilierii judeteni responsabili cu aprobarea bugetului aferent finantarii contractului: Ambrus Jo;zsef, Bagoly Miklo;s-Levente, Bedo Zoltan, Benedek Erika, Bodo; Lajos, Calinic Sabin, Cziprian-Kovacs Lorand, Demeter Laszlo, Dezso Csongor-Attila, Dimeny Gyorgy, Fekete Carol, Gaj Nandor, Goga Octavian, Grüman Ro;bert-Csongor, Henning Laszlo;-Janos, Keresztely Irma, Klarik Attila, Kulcsar-Terza Jo;zsef-Gyorgy, Moroianu Ioan, Nagy Iosif, Orban Miklo;s, Petho Istvan, Radu Iosif, Szakacs Zoltan, Szocs (Tusa) Gabriella-Timea, Tatar Marta-Éva, Tompa Gyorgy, To;th Zoltan, To;th-Birtan Csaba, Vancza Tibor-Istvan).Completarea si depunerea declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. F6).Completarea si depunerea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta. conf. Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; Aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul. sucontractanti /asociati (Formularul nr. F7).Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul de stat si cele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele vor fi prezentate in oricare dintre formele: - in original ;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?NOTA: ofertele depuse de ofertantii care au datorii la bugetul de stat si/sau local cu scadenta de plata depasitavor fi considerate neconforme.Pentru persoanele juridice straine, operatorii economici au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta , eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate , caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor, ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie publica. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestorain limba romana. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor in original/copie legalizata. Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sarezulte obiectul principal si domeniile secundare de activitate ale societatii.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.De la ofertantul clasat pe primul loc se va solicita inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011, inregistratde organele competente; copia dupa bilant va fi semnata si stampilata pe fiecare pagina si se va face mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina., Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniSe va completa si depune formularul cu informatiile generale ale operatorului economic (Formularul nr. F9 - tel, fax, cifra de afaceri, etc.)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani.Completarea si depunerea declaratiei privind principalele livrari de produsei din ultimii 3 ani (Formularul nr. F10), Personal de instruire/scolarizareSe va prezenta C.V. pentru specialistul care va efectua instruirea operatorilor autoritatii contractante.Depunerea C.V. pentru specialistul care va efectua instruirea operatorilor autoritatii contractante., Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora.Completarea si depunerea declaratiei privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora (Formularul nr. F12).Formularul nr. F12 se va depune numai in cazulin care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze anumite parti din contractul de furnizare. Certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al calitatii pe domeniul procedurii de achizitie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2013 08:05