Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare materiale pentru ,,Extindere retea canalizare strada Transilvaniei''


Detaliu pentru invitatia numarul 325639
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL CIMPENI ALBA
Numar invitatie: 325639/03.05.2012
Denumire contract: Achizitionare materiale pentru , ,Extindere retea canalizare strada Transilvaniei''
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CIMPENI ALBACod fiscal: 4331112, Adresa: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Telefon: 0258771215, Fax: 0258771215
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Romania, cod postal: 515500, telefon: +40 0258771215, fax: +40 0258771215, persoana de contact: ANADA BUDA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CIMPENI, P-TA AVRAM IANCU NR.5, JUD ALBA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare materiale pentru , ,Extindere retea canalizare strada Transilvaniei''
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de materiale pentru lucrarea , ,Extindere retea canalizare strada Transilvaniei''
II.1.6) CPV: 44160000-9 - Conducte, tevarie, tevi, tubaje, tuburi si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 243, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 4860 LEI.Valabilitatea garantiei: 60 zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelorForma de constituireInstrum. de garantare irevocabil emis, in conditiile legii;depunerea numerarului la sediul Autorit Cont. prezentandu-se chitanta.Scrisoarea de garantie bancara trebuie :1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire la procedura organizata de Autorit Contr.3.sa contina in clar denumirea Autorit. Contract. pt. care s-a constituit, valoarea garantiei corespunzatoare sumei fixe solicitate prin doc. de atribuire si parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata4.sa aiba inscrisa valabilitatea pt. care a fost constituita, corespunzatoare cu cea inscrisa in documentatie
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie-prin scrisoare de garantie din partea unei banci conform Formularului nr. 22 sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.Sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile art. 90(3) H.G.925/2006, conform caruia contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibildistinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completata conform Formularul nr. 6Declaratie privind neincadrarea in art. 181 completare Formular nr. 7Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Admin. Finantelor Publice care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePrezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autorit.Publice Locale care ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele..Declaratia privind calitatea de participant la procedura - completarea Formularului nr. 4Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 completata in conformitate cu Formularul nr. 8.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: ANDRES IOAN CALIN. ? primar, membrii comisiei de evaluare: CRAMBA TANIA- CONSILIER INVESTITII, CORNEA CALIN-CONSILIER ACHIZITII, ONET SMARANDA-CONSILIER URBANISM, MIHON CONSTANTIN-REFERENT ADPP, JOLDES MARINEL-INSPECTOR CADASTRU. Certificat constatator, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespundaobiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.In cazul in care certificatul constatator se depune in copie conforma cu originalul, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a furniza bunurile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer