Achizitie publica - Achizitionare materiale sportive DJST Sibiu
Detaliu pentru invitatia numarul 328117
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328117/28.05.2012
Denumire contract: Achizitionare materiale sportive DJST Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Judeteana pentru Sport si Tineret SibiuCod fiscal: 27452660, Adresa: Str. Dorului nr. 20, corp B, et. I, ap.16, Sibiu, Telefon: 0269210055, Fax: 0269210055
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dorului nr. 20, corp B, et. I, ap.16, Sibiu, Romania, cod postal: 550352, telefon: +40 0269210055, fax: +40 0269210055, persoana de contact: Radu Ignat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dorului nr. 20, corp B, et. I, ap.16, Sibiu, Romania, cod postal: 550352, telefon: +40 0269210055, fax: +40 0269210055
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare materiale sportive DJST Sibiu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare materiale sportive pentru calendarul competitional al DJST Sibiu.
II.1.6) CPV: 37400000-2 - Articole si echipament de sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 144, 870 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata.(1448 ron)perioada de valabilitate sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteimodalitatea de constituire conform art.86 alin (1) din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare formular 12A pentru neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006- prezentare formular 12B pentru neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006- prezentarea situatiei obligatilor scadente - din care se reiasa ca nu sunt datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele : certificate constatatoare de plata a obligatiilor catre bugetul de stat (original, copie legalizata sau copie semnata si stamplilata " conform cu originalul") si catre bugetul local (original, copie legalizata sau copie semnata si stamplilata " conform cu originalul").- situatia personala a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 69 din O.U.G. nr.34/2006 (evitarea conflictului de interese)Persoanele care participa la procedura de atribuire: Spanu Stefan Claudiu, Tomescu Ioana, Matei Damian, Ignat Radu.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii (original, copie legalizata sau copie semnata si stamplilata " conform cu originalul"). Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire- Persoane juridice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (formular B2).Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sauegala cu 280000 lei fara tva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara cu un contract de furnizare de minim 144000 lei fara tva sau prin cumularea a cel mult 2 contracte., Ofertantii vor prezenta mostre , descrieri si/sau fotografii pentru fiecare produs.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 12:15