Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare Medicamente - Psiholeptice


Detaliu pentru invitatia numarul 337584
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul de Psihiatrie Cronici Schitu Greci
Numar invitatie: 337584/16.10.2012
Denumire contract: Achizitionare Medicamente - Psiholeptice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Psihiatrie Cronici Schitu GreciCod fiscal: 5009418, Adresa: com. Schitu, sat Greci, jud. Olt, Greci (Schitu), Telefon: 0249482388, Fax: 0249482388
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun in S.E.A.P. la adresa www.e-licitatie.ro.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare Medicamente - Psiholeptice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de medicamente din grupele terapeutice psiholeptice: DIAZEPAMUM- Compr. 10 mg - 15000 compr.LEVOMEPROMAZINUM- Compr.25 mg - 4000 compr.MIDAZOLAMUM ?Compr. 7.5 mg - 2000 compr.MIDAZOLAMUM ?sol.inj.1mg/ml ? 5 ml - 500 fiole.OLANZAPINUM -Compr.orodispersa. 10 mg - 3000 compr. orodis.OLANZAPINUM ?Pulbere susp. Inj. 405 mg - 5 flacoaneQUETIAPINUM ?Compr. film. 200 mg - 3000 compr. film.QUETIAPINUM ?Compr. film. 400 mg - 3000 compr. film.Produsele si cantitatile sunt prezentate in caietul de sarcini.Livrarea se face pe baza de comenzi sau in baza unui grafic de livrari.
II.1.6) CPV: 33661500-6 - Psiholeptice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 71, 865 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare pentru fiecare lot in parte este descrisa mai jos: DIAZEPAMUM- Compr. 10 mg(15000 compr.) - garantie de participare :24 Ron;LEVOMEPROMAZINUM- Compr.25 mg (4000 compr.) - garantie de participare :23 Ron;MIDAZOLAMUM ?Compr. 7.5 mg( 2000 compr.) - garantie de participare :16 Ron;MIDAZOLAMUM ? sol.inj.1mg/ml ? 5 ml(500 fiole.) - garantie de participare :21 Ron;OLANZAPINUM - Compr.orodispersa. 10 mg (3000 compr. Orodis.) - garantie de participare :205 Ron;OLANZAPINUM ? Pulbere susp. Inj. 405 mg(5 flacoane) - garantie de participare :153 Ron;QUETIAPINUM ?Compr. film. 200 mg(3000 compr. Film.) - garantie de participare :369 Ron;QUETIAPINUM ?Compr. film. 400 mg(3000 compr. Film.) - garantie de participare :624 Ron;Perioada de valabilitate a garantiei de participare-cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 2 luni. Garantia de participare se constituie avandu-se in vedere prevederile art. 86 alin (1) din HG925/2006 cu modificarile de completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul de garantii al autoritatiicontractante este RO68TREZ5065006XXX008008, Trezoreria Slatina.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documente :1.Fisa de prezentare (formular 1)2.Declaratie privind eligibilitatea (formular A)3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art 181 (formular B)4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? Formular C5.Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 alin (1) din O.U.G. nr. 34/2006.(Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: manager - Ec. Iancu Marius, Director financiar contabil ? Ec. Ivan Catalin Ionut, Director Medical ? Dr. Bratoi Sorin Cristian. Membrii comisiei de evaluare: Ec. Constantin Petrisor, Farm. Sardan Ermina, Jr. Belghiru Catalin, As. Georgescu Maria, As.Vasile Dragos/Cons. Predut Vasilica.) 6.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (pentru persoane juridice romane)/ Pt. Persoane juridice/fizice straine: Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional, in conformitate cu prevederile legale.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In S.E.A.P. atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer