Achizitie publica - Achizitionare medicamente
Detaliu pentru invitatia numarul 348660
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348660/18.06.2013
Denumire contract: Achizitionare medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ArgesCod fiscal: 9742496, Adresa: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Telefon: 0248/222578, Fax: 0248/222578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, Romania, cod postal: 110347, telefon: +40 0248271131, fax: +40 0248271220, persoana de contact: ioan preoteasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Dragasani, Nr. 8, Pitesti, etaj I, cam. 23
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare diverse medicamente, la sediile unitatilor subordonate D.G.A.S.P.C. Arges, conform Anexei 1 la Caietul de sarcini.Valoarea achizitiei se incadreaza in intervalul 109369.97-153195.15(lei fara TVA).Valoarea minima estimata (109369.97 lei fara TVA) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri aferenta perioadei :01.07.2013 -31.12.2013;Valoarea maxima estimata (153195.15 lei fara TVA) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, aferenta perioadei derularii contractului pana la data de de 30.04.2014.Valoarea estimata fara TVA: 109369.97- 153195.15 RONOptiuni: Cu posib.prelung.ctr si a suplim.cantit. in conf cu art.6, alin(3), HG 925/2006, actualiz.
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 369.97 - 153, 195.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. este de 1700, 00 lei (raportata la val.minima estimata).Garantia de particip.este necesara pt a proteja autorit contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la semnarea ctr.de achizitie publica si pana la const GBEGarantia de particip.se exprima in lei si poate fi constit prin: - Scrisoare de garantie bancara ? se completeaza Formular nr.11, din sectiunea Form.in original.sau- O.P in contul DGASPC Arges, RO43TREZ0465006XXX004386, deschis la Trez Mun Pitesti, CF 9742496, (vizat de unit.bancara emitenta)sau- Instrument de garantare emis de o soc de asig in favoarea autorit contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pt procedura ce face obiectul prezentei licitatiiPerioada de valab.a G.P., tb.sa fie egala cel putin cu perioada de valab.a ofertei - 90 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelorCf art2781 din OUG nr.34/2006 modificata, in cazul in care op ec formuleaza contestatie, iar CNSC Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autorit contractanta va retine contestatarului o anumita suma, in rap cu val estimata a ctr.Ofertele care nu sunt insotite de GP in cuantumul, forma si avand perioada de valab solicitata in doc de atrib, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertei, in cf cu art 33, alin3, litb din HG925/2006, actualizataData la care se va face echivalenta leu/valuta: curs BNR la data publicarii Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse: 8 % din valoarea contractului (fara TVA);Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. prev. art. 90, alin. 1 din HG. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);sau- prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi (fara TVA), pana la constituirea cuantumului garantiei.Contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la unitatea Trezoriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conformHG 1045/18.10.2011)Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu tb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind eligibilitatea - Se va completa Formularului nr.1 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului ?in original ;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006 - Se va completa Formularul nr.2 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului ? in original;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 69^1 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului ? in original;
- Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: - Adrian Macovei - Director General; - Cornel Olteanu - Director General Adjunct Protectia Copilului si Asistenta Sociala; - Florian Pena ? Director General Adjunct Strategii, Proiecte, Programe; ? Adriana Badea - Sef Serv. Financiar Contabilitate si Buget; - Ioan Preoteasa - Sef Birou APCSS; -- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formular nr.3 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului ? in original;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Se va completa Formular nr. 4 din Sectiunea Formulare, semnat de reprezentantul legal al ofertantului - original;
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, care atesta situatia obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Se va depune Formular tip eliberat de Primaria locala in original/copiel egalizata/copie ?conform cu originalul- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de D.G.F.P., care atesta situatia obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Se va depune Formular tip eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat , in original/copie legalizata/copie ?conform cu originalulCerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu (cf. art. 9, alin. 1 din Ordinul 509/2011, emis de presedintele A.N.R.M.A.P.) - Persoanele juridice/fizice romane ? Certificat constatator - emis de ORC.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORNC.Se va depune documentul solicitat in original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?Persoanele fizice/juridice straine ? Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Se va depune documentul solicitat in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emite un astfel de document, se accepta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, certificatul constatator, eliberat de ORC, in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie?conform cu originalulAutorizatia de punere pe piata emisa de Agentia Nationala a Medicamentului sau document doveditor ca produsele pot fi comercializate in conformitate cu Legea 95/2006 privind reforma in sanatate, titlul XVII - Medicamentul si Ordinul 895/2006, medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre Agentia Nationala a Medicamentului)- se va depune documentul solicitat in original/copie legalizata/copie "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declaratie privind cifra globala de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiatiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din aceasta categorie, in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privati;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.06.2013 08:28