Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitionare medicamente pentru gestiunea curenta


Detaliu pentru invitatia numarul 339667
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul de Psihiatrie Capalnas
Numar invitatie: 339667/19.11.2012
Denumire contract: Achizitionare medicamente pentru gestiunea curenta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Psihiatrie CapalnasCod fiscal: 3678394, Adresa: Capalnas nr.250, Capalnas, Telefon: 0257434555, Fax: 0257557553
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Capalnas nr.250, Capalnas, Romania, cod postal: 317051, telefon: +40 0257434555, fax: +40 0257557553, persoana de contact: Alin Avramescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Capalnas nr.250, Capalnas, Romania, cod postal: 317051, telefon: +40 0257434555, fax: +40 0257557553, persoana de contact: Alin Avramescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitionare medicamente pentru gestiunea curenta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului ce se doreste a fi atribuit se va asigura furnizarea si transportul medicamentelor pentru gestiunea curenta, necesare pacientilor autoritatii contractante, in conditiile/cantitatile precizate in prezenta documentatia de atribuire si in Centralizatorul de produse ? Anexa 1 la aceasta.
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 628 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. este 1.932, 56 lei; pentru garantia de participare constituita in alta moneda (in valuta) se va face echivalenta leu/valuta avand ca data de referinta data publicarii invitatiei de participare; se va constit. prin virament bancar/printr-un instr. de garantare, emis in cond. legii. perioada de valab.: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va dep.garantia de particip.: RO33TREZ032504101X000244 - Trezoreria Savarsin.In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. 925/2006, actualizata daca garantia se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig.(Formularul 18), acesta tb. sa prev. dc. plata garantiei se va exec. conditionat, respectiv dp. constat. culpei pers. garantate, in cf. cu contr. garantat;sau neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl.acestuia cu priv. la culpa pers. garantate.Nota: Instrumentul de garantare emis de o soc.bancara/soc.de asigurari va trebui sa prevada expres toate conditiile legale in care garantia se va putea executa, inclusiv situatia cuprinsa la art. 2781, alin. 1, lit. a din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care instrumentul de garantare nu va cuprinde toate conditiile mentionate mai sus, AC va descalifica/respinge oferta depusa.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare conform art. 278 indice 1, alin. 1, lit. a din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata suma de 966, 28 lei.
Garantie de buna executie
5% din val.contr., fara TVA, in max. 3 zile lucratoare de la semnarea contr., integral printr-un instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/o soc.de asig.care devine anexa la contr./partial prin retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale, cu aplic. art. 90(3) din H.G. 925/2006. Dc.garantia de buna executie se constit.printr-un instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/de o soc.de asig., acesta tb.sa prev.dc.plata garantiei se va exec.conditionat, respectiv dupa constat.culpei pers.garantate, in cf.cu contr.garantat, sau neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza dec.acestuia cu priv.la culpa pers. garantate. Se va restitui de catre AC, conform art. 92(1) din H.G. 925/2006, actualizata in cel mult 14 zile de la data intocmirii PV final de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, dc.AC nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Dr. Bazdoaca Aurel - Presedintele Comisiei de evaluare2. Avramescu Gheorghe - Membru al Comisiei de evaluare3. Jimon Marioara - Membru al Comisiei de evaluare4. Jurcoane Nicoleta - Membru supleant al Comisiei de evaluare5. Iova Dorina - Membru supleant al Comisiei de evaluare6. Fanata Maria - Managerul Spitalului de Psihiatrie CapalnasMod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa Formularele nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata; nr. 6.1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata si nr. 6.2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata ? in original.In cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat de cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2). Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 2 (cf. Ordin nr. 314/2010).3). Cerinta obligatorie: Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c) indice 1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularele nr. 6, 6.1. si 6.2., in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute de art. 69 indice 1, 180 si 181, lit. a), c) indice 1 si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4). Cerinta obligatorie: Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 6, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP. 1)Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare unui cod CAEN relevant in raport cu obiectul procedurii.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care va cuprinde inclusiv activitatea autorizata mai sus indicata ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2).Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii sau echivalentul acestora raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducerea certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.3.)Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa faca dovada detinerii autorizatiei de functionare emisa de Ministerul Sanatatii depunand acest inscris in copie conform cu originalulMod de dovedire: Autorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii ? in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorieCifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 193.000 lei (pentru persoanele juridice romane).Ofertantii vor depune in dovedirea indeplinirii cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantii participanti la procedura vor prezenta in dovedirea experientei similare parti relevante dinmaxim 2 contracte/ documente/ certificate/ recomandari ? care sa certifice ca ofertantul a furnizat in ultimii 3 ani produse farmaceutice similare celor ce fac obiectul procedurii cu o valoare minima cumulata de 95.000 lei, fara TVA, in copie dupa partile relevante, 2.In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata, 3.Dc. of. este dep. de o asociatie (consortiu), indepl. criteriilor de calific. si selectie va fi evaluata in cf. cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in consid. a modului in care vor fi folos. resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la oblig./componentele asumate de fiecare asociat potriv. contr. de asociere.Asociatii vor tb. sa dep. imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la proc. de atribuire, din care sa rez. cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contr. pe care o va indepl. fiecare asociat (valoric si procent din val. contr.), inclusiv modul de utilize. a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata exec. contr..Dc. acordurile de asociere sunt incheiate in alta lb. decat lb. rom., se va prez. copie dupa acorduri si traducerea in lb. rom. dp. acestea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.11.2012 16:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer